czym_jest_pokolenie_y.jpg

Osoby urodzone w latach 80’ nazywane są często pokoleniem Y, czy inaczej pokoleniem Internetu. Świetnie poruszający się w sieci, otwarci na nowinki technologiczne, nadają kierunek rozwojowi rynku obsługi klienta.

Preferencje pokolenia Y co do użytkowania np. telefonu stacjonarnego są znacznie niższe niż w przypadku starszych pokoleń (45-60 lat).

Zdecydowanie spada wśród nich również wykorzystanie telefonu stacjonarnego, który zostaje wyparty przez telefonię mobilną. Natomiast gwałtownie rozwija się kanał email.

Aż 75% respondentów w wieku 18-31 lat wykorzystuje ten sposób komunikacji do kontaktów z innymi ludźmi. To znacząca informacja zarówno dla działów IT, odpowiedzialnych za zarządzanie systemami komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwach, jak również managerów obsługi klienta, którzy chcą dotrzeć z informacją o produkcie do osób z nowego pokolenia.

Telefon tradycyjny to narzędzie, która za kilkanaście lat będzie można spotkać tylko w muzeum. Firmy muszą udostępniać zarówno swoim pracownikom, jak i klientom nowe narzędzia i kanały komunikacji.

Kluczową kwestię stanowi włączenie do komunikacji biznesowej telefonii mobilnej – telefon komórkowy to narzędzie zdecydowanie najczęściej wykorzystywane w komunikacji międzyludzkiej przez wszystkie osoby niezależnie od wieku.

Dowiedz się, który wordpress szablony wybrać dla swojego biznesu!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *