Strona ta ogranicza się do omówienia zasad pracy i oprogramowania na komputerach IBM PC. Warto jednak zwrócić uwagę na wiele cech wspólnych współczesnych komputerów. Na naszym rynku dominuje IBM PC, głównie z uwagi na cenę. Na świecie liczy się też Macintosh. Wielu użytkowników korzysta z komputerów o dużej mocy obliczeniowej (np. Sun, Apollo). Nie można też pominąć popularnych u nas komputerów Atari lub Amiga, choć rzadziej są one używane do celów profesjonalnych. Niezależnie od rodzaju komputera dominuje dziś graficzny sposób porozumiewania się z systemem operacyjnym. Tak więc kolorowy monitor, mysz i klawiatura stanowią uniwersalne narzędzie. Co więcej, wybieranie zadań wśród okien i obrazków widocznych na ekranie, dostępne jest zarówno na komputerach Macintosh, które były prekursorami w tej dziedzinie, jak i na dużych komputerach obsługiwanych przez system UNIX w postaci nakładki X-Windows. Z kolei nowe modele Atari i Amigi mają własne systemy graficzne, a także emulują, czyli „udają” IBM PC, pozwalając wykorzystywać to samo oprogramowanie. Wiele nowych aplikacji tworzonych jest też równolegle na różne typy komputerów (określa się to jak tzw. platformę działania programu). Tak więc zawarte w tym punkcie uwagi o sprzęcie oraz informacje o oprogramowaniu znajdujące się w następnym rozdziale, są w dużej części słuszne w odniesieniu do innych niż IBM PC typów komputerów.
Zetafon koniec umowy
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Xperia e1 telepolis
Next Post
Jak kupować komputer
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Jak skutecznie wykorzystywać livestreaming w reklamie komputerowej?
- 6 kroków do skutecznej kampanii displayowej w branży komputerowej
- Najważniejsze wskaźniki sukcesu w reklamie branży komputerowej
- Jak wykorzystać neuromarketing w reklamie komputerowej
- Jak stworzyć angażujące treści reklamowe w branży komputerowej
- Jak efektywnie wykorzystać reklamę graficzną w branży komputerowej?
Kategorie
Technologia
- Reklama dla osób zainteresowanych sztucznym życiem – jak dotrzeć do nich?Reklama dla osób zainteresowanych sztucznym życiem – jak dotrzeć do …
- Efektywna reklama laptopów – kluczowe czynniki sukcesuEfektywna reklama laptopów – kluczowe czynniki sukcesu W dzisiejszych czasach, …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach z artykułami historycznymi dla entuzjastów technologiiDlaczego warto inwestować w reklamę na platformach z artykułami historycznymi …
- Sztuka retoryki w reklamie komputerów: Jak przekonać klientów do zakupuSztuka retoryki w reklamie komputerów: Jak przekonać klientów do zakupu …
- Reklama dla osób, które wymagają wydajnego sprzętu do obróbki wideo – jak przekonać do zakupu?Reklama dla osób, które wymagają wydajnego sprzętu do obróbki wideo …
- Jakie formy reklamy są najatrakcyjniejsze dla młodych użytkowników komputerów?Jak reklamy przyciągają młodych użytkowników komputerów? Reklama odgrywa kluczową rolę …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy