W Windows 3.1 istnieją dwa mechanizmy integracyjne: za pośrednictwem Schowka (Clipboard) oraz przez bezpośrednie powiązanie elementów ze sobą – Powiązanie (Link). W obu przypadkach można dowolnie przenosić informacje tekstowe. Istnieją natomiast pewne ograniczenia, co do grafiki. Postać obrazu musi być bowiem dopasowana do środowiska, w które zostaje przeniesiona. Warto przedstawić łączenie obiektów wprowadzone w Windows 3.1. Jest to bowiem powiązanie zachowujące moc także po zapisaniu informacji na dysku. W menu Edycja (Edit) znajdują się dwie dodatkowe opcje związane z wklejaniem informacji: Wklej wybiórczo (Paste Special) oraz Wklej połączenia (Paste Link). Ponadto w niektórych aplikacjach menu Wstaw (Insert zawiera opcję Obiekt (Object), która pozwala łączyć obiekty pochodzące z różnych źródeł. O integracji w ramach Windows wiele już było mowy. Przedstawimy tu dwa podejścia: po pierwsze przykład integracji zupełnie odrębnych aplikacji (używanych w środowisku Windows), po drugie pakiet zintegrowany Works. Jest on dobrą propozycją dla niezbyt zasobnego użytkownika, który chce dysponować zestawem nowoczesnych narzędzi.
Integracja aplikacji Windows
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Programy graficzne
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Wykorzystanie technologii AR/VR w reklamie komputerowej
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach z artykułami przyrodniczymi dla miłośników technologii
- Reklama w branży komputerowej: Czy warto inwestować w reklamy na billboardach
- Wykorzystanie marketingu afiliacyjnego w branży komputerowej
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
- Komputery w służbie reklamy – optymalne strategie wykorzystania
Kategorie
Technologia
- Jak wykorzystać remarketing do zwiększenia sprzedaży komputerowejJak wykorzystać remarketing do zwiększenia sprzedaży komputerowej Remarketing jest strategią …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach z artykułami ekonomicznymi dla profesjonalistów ITDlaczego inwestowanie w reklamę na platformach z artykułami ekonomicznymi dla …
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę wideo w promocji komputerówJak skutecznie wykorzystać reklamę wideo w promocji komputerów Reklama wideo …
- Jak korzystać z reklamy na portalach muzycznych w kontekście promocji sprzętu komputerowego audioJak korzystać z reklamy na portalach muzycznych w kontekście promocji …
- Reklama na serwisach podróżniczych w kontekście promocji sprzętu komputerowego mobilnegoReklama na serwisach podróżniczych w kontekście promocji sprzętu komputerowego mobilnego …
- Nawigacja Windows Phone – słów kilkaJak to jest z nawigacją i dzisiejszymi smartfonami. Czy działa …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy