Bazy danych są dziedziną o najmniejszej reprezentacji w środowisku Windows. W ostatnim czasie dała się zauważyć tendencja do podziału na dwa typy baz danych: systemy relacyjnych baz danych reprezentowane przez języki programowania jak dBase, Clipper lub FoxPro oraz kartoteki dostosowane do prostych zastosowań, głównie dla prowadzenia książek adresowych. Pierwsza grupa jest wykorzystywana przez programistów, w celu przygotowywania aplikacji do konkretnych zastosowań (np. prowadzenie magazynu). Grupa druga, to proste rozwiązania ukierunkowane na przeciętnego użytkownika. Reprezentantem kartotek jest program Kartoteka (Cardfile) używany w systemie Windows. Bardziej rozbudowane podejście prezentuje przedstawiona w następnym rozdziale baza danych pakietu Works. W ostatnim okresie powstało szereg nowoczesnych systemów baz danych działających w systemie Windows. Pierwszym reprezentantem tej grupy był Microsoft Access. Potem powstały wersje dla Windows programów FoxPro oraz Paradox. Tak więc obecnie istnieje szeroki wybór relacyjnych baz danych działających w systemie Windows. Pokazuje okno programu FoxPro 2.5 dla Windows, gdzie widać menu, ikony oraz symbol pakietu.
Bazy danych
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Edytory tekstów
Next Post
Arkusze kalkulacyjne
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Reklama systemów operacyjnych – jak zachęcić użytkowników do aktualizacji?
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach społecznościowych dla produktów komputerowych
- Jak wykorzystać automatyzację reklamową w kampaniach dla sektora komputerowego
- Komputery i reklama – wzajemna synergia dla sukcesu
- Reklama outdoorowa jako skuteczne narzędzie promocji komputerów i technologii
- Reklama wideo na Facebooku jako skuteczne narzędzie w promocji komputerów
Kategorie
Technologia
- Reklama na platformie YouTube jako skuteczne narzędzie promocji komputerów i akcesoriówReklama na platformie YouTube jako skuteczne narzędzie promocji komputerów i …
- Nowe narzędzia reklamowe dla producentów komputerówNowe narzędzia reklamowe dla producentów komputerów Producentom komputerów zawsze zależy …
- Reklama w aplikacjach do zarządzania projektami – jak przyciągnąć uwagę specjalistów ITReklama w aplikacjach do zarządzania projektami – jak przyciągnąć uwagę …
- Jak unikać kontrowersji w reklamie IT – case studyJak unikać kontrowersji w reklamie IT – case study W …
- Wykorzystanie content marketingu w reklamie komputerowejWykorzystanie content marketingu w reklamie komputerowej W dzisiejszych czasach, kiedy …
- Reklama na platformach e-learningowych w kontekście edukacji informatycznejReklama na platformach e-learningowych w kontekście edukacji informatycznej W dzisiejszych …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy