Istnieje bliski związek między postawą danej kultury wobec czasu a technologią stosowaną do jego mierzenia. Niełatwo powiedzieć, co tu jest przyczyną, a co skutkiem. Czy Europejczycy wynaleźli zegar ciężarkowy dlatego, że pragnęli znać dokładną godzinę, czy też zegar, raz wynaleziony, zmienił ich sposób wyznaczania zajęć handlowych i społecznych? Odpowiedź prawdopodobnie powinna brzmieć „tak” na oba jednocześnie pytania. Pewne wartości kulturowe musiały popychać Europejczyków do doskonalenia urządzenia, o które mało dbały inne kultury. A jednak, gdy nowa technologia została już wprowadzona, rozwijała się wedle własnej niezmiennej logiki, i w końcu pomogła zmienić porządek wartości całej kultury.
BLISKI ZWIĄZEK
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
RYSOWANIE DIAGRAMU
Next Post
BARDZO SZYBKIE
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Reklama radiowa jako skuteczne narzędzie dotarcia do klientów zainteresowanych komputerami
- Reklama monitorów komputerowych – unikalne możliwości promocji
- Reklama dla sklepów komputerowych online – jak zbudować zaufanie do marki?
- Reklama na serwisach podróżniczych w kontekście promocji sprzętu komputerowego mobilnego
- Reklama wizualna komputerowa a subtelna promocja marki
- Reklama transgraniczna: Jak skutecznie dotrzeć do klientów zagranicznych z ofertą komputerową
Kategorie
Technologia
- Najlepsze sposoby na angażowanie klientów sklepu komputerowego poprzez reklamęNajlepsze sposoby na angażowanie klientów sklepu komputerowego poprzez reklamę Reklama …
- Nowe trendy w reklamie drukarek 3DNowe trendy w reklamie drukarek 3D Obecny rynek drukarek 3D …
- Reklama poprzez influencer marketing: Jak dotrzeć do specjalistów od komputerówReklama poprzez influencer marketing: Jak skutecznie dotrzeć do specjalistów od …
- Jak wykorzystać program lojalnościowy do zwiększenia sprzedaży w branży komputerowejJak wykorzystać program lojalnościowy do zwiększenia sprzedaży w branży komputerowej …
- Reklama oprogramowania do obróbki grafiki – jak dotrzeć do profesjonalistów?Reklama oprogramowania do obróbki grafiki – jak dotrzeć do profesjonalistów? …
- Reklama w programach telewizyjnych jako skuteczne narzędzie promocji komputerówReklama w programach telewizyjnych jako skuteczne narzędzie promocji komputerów Może …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy