Windows to nie tylko okna i ikony, czyli środowisko graficzne. Tak było na początku. Wraz ze zwiększeniem szybkości komputerów i pojemności dostępnej pamięci zaistniała rzeczywista możliwość równoległego korzystania z wielu okien. Nie jest to praca ściśle wielo programowa, poza wyjątkami związanymi z systemem jak drukowanie (Menedżer wydruku – Print Manager) lub Zegar (Clock), pozwala jednak zawiesić działanie w programie nie przerywając go, a następnie powrócić w to samo miejsce. System ten umożliwia wykonanie rysunku potrzebnego w tekście bez kończenia pracy w edytorze. Podczas przerwy w pracy możemy obejrzeć listę plików na dysku, wysłać coś do drukarki itp., aby po zakończeniu (lub zawieszeniu) innych czynności wznowić pracę nad tekstem w tym samym punkcie. Liczba otwartych okien ograniczona jest pojemnością pamięci komputera i dysku. Brak odpowiedniej rezerwy miejsca na dysku uniemożliwia zawieszanie działalności kilku aplikacji. Działalność w oknie można zawiesić w różny sposób, przy czym różnica polega na sposobie dostępu z powrotem do okna. Zmiana okna przy ułożeniu Sąsiadującym (Tile) pozostawia na ekranie przerwane działanie tak, że jest ono przez cały czas w zasięgu ręki. W ułożeniu Kaskadowym widoczny jest tytuł okna i jednym kliknięciem można je wyprowadzić w dowolnej chwili do przodu jako okno bieżące.
Nie tylko obrazki
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Edycja i menu plik
Next Post
Pozycja okna menu
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Content marketing jako kluczowy element promocji sklepu komputerowego
- Jak skutecznie wykorzystywać e-maile w reklamie komputerowej?
- Reklama na serwisach podróżniczych w kontekście promocji sprzętu komputerowego mobilnego
- Jak wykorzystać targeting demograficzny w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę na portalach rekrutacyjnych dla sektora komputerowego
- 6 skutecznych sposobów na przyciągnięcie uwagi użytkowników poprzez reklamę internetową
Kategorie
Technologia
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach transmisji na żywo z wydarzeń ITDlaczego warto inwestować w reklamę na platformach transmisji na żywo …
- Nowe trendy w reklamie drukarek 3DNowe trendy w reklamie drukarek 3D Obecny rynek drukarek 3D …
- Reklama outdoorowa jako skuteczne narzędzie promocji komputerów i technologiiReklama outdoorowa jako skuteczne narzędzie promocji komputerów i technologii Promocja …
- Reklama dla tzw. kasualowych graczy – jak zachęcić nowe osoby do gryReklama dla tzw. kasualowych graczy – jak zachęcić nowe osoby …
- Jak wykorzystać influencer marketing w sektorze komputerowymJak wykorzystać influencer marketing w sektorze komputerowym W dzisiejszych czasach …
- Trendy w reklamie inteligentnych urządzeń domowych – czego oczekują użytkownicy?Trendy w reklamie inteligentnych urządzeń domowych – czego oczekują użytkownicy? …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy