Nie da się tak przyspieszać wysiłku ludzkiego, jak można zwiększyć przerób systemu komputerowego przez proste dodanie nowych „procesorów”. Programiści pracujący nad projektem nie są zdolni do takich algebraicznych manipulacji. Ta lekcja — pesymistyczna dla kierownika, optymistyczna, być może, dla ludzkości — jest kolejnym dowodem zmieniającego się, wyzbytego pychy, stosunku do postępu. Stajemy się świadomi własnych ograniczeń czasowych w tworzeniu czy podtrzymywaniu naszych złożonych systemów, technologicznych lub społecznych.Krótko mówiąc, chociaż inspirowane przez komputer pojmowanie czasu jest matematyczne, podobne do dziewiętnastowiecznego rozumienia czasu w Europie Zachodniej, pojmowanie postępu różni się od jego osobliwej postaci w dziewiętnastym stuleciu. Specjalista komputerowy nie zachowuje całkowicie trzeźwego umysłu w odniesieniu do przyszłości, pracuje bowiem w dziedzinie, która rozwija się zadziwiająco szybko.
PRZYSPIESZANIE WYSIŁKU
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
MIERZENIE I MANIPULOWANIE
Next Post
DOŚWIADCZENIE PROGRAMOWANIA
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Reklama w aplikacjach do planowania harmonogramu – jak dotrzeć do projektantów oprogramowania do zarządzania czasem
- Komputery i reklama: Jak wpływać na decyzje zakupowe klientów
- Jak wykorzystać podcasty do budowania świadomości marki komputerowej
- Reklama na TikToku jako nowa forma promocji komputerów i akcesoriów
- Jak wykorzystać automatyzację reklamową w kampaniach dla sektora komputerowego
- Jak zwiększyć efektywność reklamy komputerowej?
Kategorie
Technologia
- Jak przyciągnąć uwagę klientów poprzez interaktywną reklamę komputerowąJak przyciągnąć uwagę klientów poprzez interaktywną reklamę komputerową W dzisiejszych …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na nowoczesnych płaszczyznach interaktywnychNowoczesne płaszczyzny interaktywne, czyli nowe media, stały się nieodłącznym elementem …
- Kreacja i design w reklamie komputerowej – jak wyróżnić się?Kreacja i design w reklamie komputerowej – jak wyróżnić się? …
- Dlaczego retargeting jest kluczowy dla skutecznej reklamy w branży komputerowejDlaczego retargeting jest kluczowy dla skutecznej reklamy w branży komputerowej …
- Wykorzystanie inteligentnych współczynniki konwersji (ICR) w kampaniach reklamowych dla firm ITWykorzystanie inteligentnych współczynników konwersji (ICR) w kampaniach reklamowych dla firm …
- Jak wykorzystać reklamę na LinkedIn do budowania marki w sektorze ITJak wykorzystać reklamę na LinkedIn do budowania marki w sektorze …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy