Mimo wszystko fizycy są tylko widzami dramatu, którego skala sprawia, że Ziemia i zamieszkali na niej ludzie zdają się karzełkami, podczas gdy nawet początkujący programiści mają swój udział w architekturze czasu elektronicznego. Mierzenie i manipulowanie owym czasem tak się zakorzeniło w myśleniu profesjonalnych programistów, że i czas ludzki zaczynają widzieć w ten sam sposób. Frederick Brooks opisał niebezpieczeństwa takiego myślenia w The Mythical Man-Month. Kierownicy zespołów programistów, zawsze usiłujący dotrzymać terminów, oceniają zadania w kategoriach „osobomiesięcy” — ilorazu liczby programistów przez liczbę przepracowanych miesięcy. Ten sztywny schemat wplątuje ich często w kłopoty, sugeruje bowiem, że to, co dziesięciu ludzi może zrobić w trzy miesiące (trzydzieści osobomiesięcy), trzydziestu może zrobić w miesiąc (trzydzieści osobomiesięcy).
MIERZENIE I MANIPULOWANIE
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
FIZYKA NOWOCZESNA
Next Post
PRZYSPIESZANIE WYSIŁKU
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Reklama w e-mail marketingu jako skuteczne narzędzie w branży komputerowej
- Trendy w reklamie serwerów komputerowych – czego oczekują administratorzy?
- Jak wykorzystać analizę danych do optymalizacji kampanii reklamowej komputerów?
- Wykorzystanie influencerów w promocji komputerów
- Jak wykorzystać reklamę użytkowników jako element kampanii reklamowej komputerów
- Reklama e-mail jako skuteczne narzędzie remarketingu dla branży komputerowej
Kategorie
Technologia
- Wykorzystanie marketingu szeptanego w branży komputerowejWykorzystanie marketingu szeptanego w branży komputerowej W branży komputerowej konkurencja …
- Reklama na YouTube w branży komputerowej – trendy i strategieReklama na YouTube w branży komputerowej – trendy i strategie …
- Komputery gamingowe w reklamie – strategie osiągnięcia sukcesuKomputery gamingowe w reklamie – strategie osiągnięcia sukcesu Komputery gamingowe …
- Reklama zachowawcza kontra reklama awangardowa w branży komputerowej – analiza porównawczaReklama w branży komputerowej to szalenie konkurencyjne pole działania, w …
- Sztuka retoryki w reklamie komputerów: Jak przekonać klientów do zakupuSztuka retoryki w reklamie komputerów: Jak przekonać klientów do zakupu …
- Kreowanie wizerunku marki w reklamie kamer internetowychKreowanie wizerunku marki w reklamie kamer internetowych Kamery internetowe stały …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy