Mimo wszystko fizycy są tylko widzami dramatu, którego skala sprawia, że Ziemia i zamieszkali na niej ludzie zdają się karzełkami, podczas gdy nawet początkujący programiści mają swój udział w architekturze czasu elektronicznego. Mierzenie i manipulowanie owym czasem tak się zakorzeniło w myśleniu profesjonalnych programistów, że i czas ludzki zaczynają widzieć w ten sam sposób. Frederick Brooks opisał niebezpieczeństwa takiego myślenia w The Mythical Man-Month. Kierownicy zespołów programistów, zawsze usiłujący dotrzymać terminów, oceniają zadania w kategoriach „osobomiesięcy” — ilorazu liczby programistów przez liczbę przepracowanych miesięcy. Ten sztywny schemat wplątuje ich często w kłopoty, sugeruje bowiem, że to, co dziesięciu ludzi może zrobić w trzy miesiące (trzydzieści osobomiesięcy), trzydziestu może zrobić w miesiąc (trzydzieści osobomiesięcy).
MIERZENIE I MANIPULOWANIE
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
FIZYKA NOWOCZESNA
Next Post
PRZYSPIESZANIE WYSIŁKU
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Dlaczego warto współpracować z influencerami w reklamie komputerowej
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na stronach z poradnikami technologicznymi
- Reklama w nagłówkach artykułów: Jak przyciągnąć uwagę użytkowników komputerów
- Jak wykorzystać storytelling w reklamie komputerów i technologii
- Reklama sprzętu komputerowego dla twórców treści na YouTube – jak przyciągnąć uwagę vlogerów?
- Jak zwiększyć konwersję z reklam Google Ads dla sklepu komputerowego
Kategorie
Technologia
- Wykorzystanie marketingu emocjonalnego w reklamie komputerowejWykorzystanie marketingu emocjonalnego w reklamie komputerowej W dzisiejszych czasach konkurencja …
- Reklama natywna jako skuteczne narzędzie marketingowe dla branży komputerowejReklama natywna jako skuteczne narzędzie marketingowe dla branży komputerowej W …
- Jak zwiększyć sprzedaż komputerów przez reklamę telewizyjną?Jak zwiększyć sprzedaż komputerów przez reklamę telewizyjną? W obecnej erze, …
- Jak zwiększyć efektywność reklamy komputerowej?Jak zwiększyć efektywność reklamy komputerowej? W dzisiejszych czasach reklama komputerowa …
- Reklama akcesoriów komputerowych dla graczy – jak przyciągnąć uwagę entuzjastów?Reklama akcesoriów komputerowych dla graczy – jak przyciągnąć uwagę entuzjastów? …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na portalach recenzujących sprzęt komputerowyDlaczego warto inwestować w reklamę na portalach recenzujących sprzęt komputerowy …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy