Konkurencja na rynku wymaga od producentów ciągłego wprowadzania ulepszeń do swoich produktów. Dlatego co kilka miesięcy pojawiają się nowe wersje tych samych aplikacji, oznaczone kolejnymi numerami. Stopień nowości w kolejnych wersjach może być bardzo różny. Dotąd obowiązywała konwencja, że zmiana podstawowego numeru wersji oznacza istotne zmiany produktu, a numeru kolejnego – odnosi się do zmian drobnych. Tak więc wersja 5.0 różniła się istotnie od wersji 4.0 lub 4.1, natomiast wersja 5.1 wprowadzała drobne poprawki lub ulepszenia do 5.0. Ostatnio obserwuje się tendencję do licytacji na numery wersji. Tak więc niektóre firmy wprowadzają kolejną wersję bez istotnych dodatków czy uzupełnień. Czasem też chodzi o wyprzedzenie numerem konkurenta. Typowy przykład to system DR-DOS (od wersji 7.0 określany jako Novell-DOS) z numeracją pomyślaną w ten sposób, aby mieć zawsze numer wyższy niż MS- DOS. Niezależnie od faktycznych różnic pomiędzy produktami obu konkurencyjnych firm, system Novell-DOS z numerem 7.0 wydaje się być lepszym (nowszym, sprawniejszym) od MS-DOS o numerze 6.0. Nie dyskutując tu kwestii wyższości jednego systemu nad drugim, można stwierdzić, źe osiągnięto tu istotny efekt psychologiczny. Warto jednak zaznaczyć, że Novell-DOS nie zyskał jak dotąd popularności w Polsce.
Wersje poszczególnych aplikacji
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Możliwość pracy w odpowiednim środowisku
Next Post
firma Microsoft
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Wykorzystanie content marketingu w reklamie komputerowej
- Komputery w służbie reklamy – optymalne strategie wykorzystania
- Reklama na platformach streamingowych dla gamingu – jak dotrzeć do widzów transmisji na żywo
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach z artykułami przyrodniczymi dla miłośników technologii
- Reklama influencerów a sprzedaż w branży komputerowej – case study
Kategorie
Technologia
- Reklama akcesoriów komputerowych – unikalne rozwiązaniaReklama akcesoriów komputerowych – unikalne rozwiązania W dzisiejszych czasach, gdy …
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę na serwisach z poradami dla rodziców o technologicznych gadżetachJak skutecznie wykorzystać reklamę na serwisach z poradami dla rodziców …
- Jak skutecznie wykorzystywać webinary w reklamie komputerowej?Jak skutecznie wykorzystywać webinary w reklamie komputerowej? W dzisiejszych czasach, …
- Reklama na GitHub – jak dotrzeć do programistów poprzez platformę społecznościowąReklama na GitHub – jak dotrzeć do programistów poprzez platformę …
- Reklama merytoryczna: Jak edukować klientów o produktach komputerowych?Reklama merytoryczna: Jak edukować klientów o produktach komputerowych? Komputery i …
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę na portalach rekrutacyjnych dla sektora komputerowegoJak skutecznie wykorzystać reklamę na portalach rekrutacyjnych dla sektora komputerowego …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy