Gdy jej główny konkurent w zakresie edytorów tekstu, WordPerfect, wypuścił szeroko reklamowaną wersję 6.0, Microsoft po wersji 2.0 wypuścił nową wersję edytora Word oznaczoną także numerem 6.0. Niezależnie od pokrętnych wyjaśnień firmy uzasadniających konieczność nadania tej wersji numeru 6, prawdziwa przyczyna jest oczywista. Użytkownik nie zawsze potrzebuje wersji najnowszej. Często ulepszenia polegają na wprowadzeniu szeregu dodatkowych możliwości, które w przeciętnych zastosowaniach są zbędne lub można się bez nich obejść. Natomiast cena wersji poprzedniej ulega znacznej obniżce po wprowadzeniu nowego produktu. Można więc często kupić tanio produkt dobrej jakości w zupełności zaspokajający nasze potrzeby, jeśli zasięgniemy rady i nie będziemy ulegać magii kolejnych numerów wersji. Warto też wspomnieć o programach rozprowadzanych gratis lub za symboliczną opłatę znanych pod nazwą shareware. Są to często programy dość rozbudowane, lecz nie stoją za nimi duże firmy dysponujące siecią sprzedaży marketingu. Dystrybucja programów shareware jest bardzo szeroka w USA, a i w Polsce zaczyna się upowszechniać. Zakupu dokonuje się w cenie dyskietki, zaś osoby zainteresowane dokumentacją i kolejnymi wersjami programu, mogą zamówić je u autora za cenę 10-30 dolarów. Wśród programów można znaleźć edytory tekstów, gry, wiele drobnych aplikacji pomocniczych. Do najpopularniejszych programów tej grupy należą programy do kompresji danych PKZIP, ARJ i inne.
firma Microsoft
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Wersje poszczególnych aplikacji
Next Post
Instalacja programów
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Strategie remarketingu dla sklepów komputerowych
- Reklama na platformie YouTube jako skuteczne narzędzie promocji komputerów i akcesoriów
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę w aplikacjach fitnessowych dla sprzętu komputerowego
- Jak wykorzystać reklamę na portalach modowych w kontekście promocji designerów oprogramowania
- Reklama akcesoriów komputerowych dla osób prowadzących e-sport – jak przyciągnąć uwagę zawodników?
- Jak skutecznie dotrzeć do przedstawicieli branży e-commerce poprzez reklamę komputerową?
Kategorie
Technologia
- Reklama w aplikacjach mobilnych gier komputerowych – jak skutecznie docierać do graczyReklama w aplikacjach mobilnych gier komputerowych – jak skutecznie docierać …
- Wykorzystanie marketingu contentu w branży komputerowejWykorzystanie marketingu contentu w branży komputerowej W dzisiejszym dynamicznym i …
- Jak wykorzystać paid search do zwiększenia ruchu na stronie sklepu komputerowegoJak wykorzystać paid search do zwiększenia ruchu na stronie sklepu …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę w aplikacjach zarządzających budżetem dla użytkowników ITDlaczego warto inwestować w reklamę w aplikacjach zarządzających budżetem dla …
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowychSklepy komputerowe muszą stawić czoła coraz większej konkurencji na rynku, …
- Czy reklama w wyszukiwarkach może przyspieszyć rozwój biznesu komputerowego?Czy reklama w wyszukiwarkach może przyspieszyć rozwój biznesu komputerowego? Reklama …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy