Gdy jej główny konkurent w zakresie edytorów tekstu, WordPerfect, wypuścił szeroko reklamowaną wersję 6.0, Microsoft po wersji 2.0 wypuścił nową wersję edytora Word oznaczoną także numerem 6.0. Niezależnie od pokrętnych wyjaśnień firmy uzasadniających konieczność nadania tej wersji numeru 6, prawdziwa przyczyna jest oczywista. Użytkownik nie zawsze potrzebuje wersji najnowszej. Często ulepszenia polegają na wprowadzeniu szeregu dodatkowych możliwości, które w przeciętnych zastosowaniach są zbędne lub można się bez nich obejść. Natomiast cena wersji poprzedniej ulega znacznej obniżce po wprowadzeniu nowego produktu. Można więc często kupić tanio produkt dobrej jakości w zupełności zaspokajający nasze potrzeby, jeśli zasięgniemy rady i nie będziemy ulegać magii kolejnych numerów wersji. Warto też wspomnieć o programach rozprowadzanych gratis lub za symboliczną opłatę znanych pod nazwą shareware. Są to często programy dość rozbudowane, lecz nie stoją za nimi duże firmy dysponujące siecią sprzedaży marketingu. Dystrybucja programów shareware jest bardzo szeroka w USA, a i w Polsce zaczyna się upowszechniać. Zakupu dokonuje się w cenie dyskietki, zaś osoby zainteresowane dokumentacją i kolejnymi wersjami programu, mogą zamówić je u autora za cenę 10-30 dolarów. Wśród programów można znaleźć edytory tekstów, gry, wiele drobnych aplikacji pomocniczych. Do najpopularniejszych programów tej grupy należą programy do kompresji danych PKZIP, ARJ i inne.
firma Microsoft
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Wersje poszczególnych aplikacji
Next Post
Instalacja programów
Ostatnie wpisy
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
Komputery i reklama
- Reklama dla osób zainteresowanych tworzeniem muzyki – jak skutecznie dotrzeć do nich?
- Jak wykorzystać dane demograficzne w kreowaniu skutecznej reklamy komputerowej
- Reklama dla osób zainteresowanych handlem online – jak przekonać do zakupu odpowiedniego sprzętu?
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach z artykułami przyrodniczymi dla miłośników technologii
- Jak wykorzystać reklamę internetową do promocji komputerów dla graczy?
- Reklama lokacyjna jako sposób na przyciągnięcie lokalnych klientów do sklepu komputerowego
Kategorie
Technologia
- Wykorzystanie marketingu programatycznego w reklamie komputerowejWykorzystanie marketingu programatycznego w reklamie komputerowej Marketing programatyczny to obecnie …
- Komputery dla firm – jak efektywnie je reklamować?Komputery dla firm – jak efektywnie je reklamować? W dzisiejszych …
- Jak kierować reklamy komputerowe do konkretnych grup klientów na serwisach społecznościowychJak kierować reklamy komputerowe do konkretnych grup klientów na serwisach …
- Reklama dla osób zainteresowanych sztucznym życiem – jak dotrzeć do nich?Reklama dla osób zainteresowanych sztucznym życiem – jak dotrzeć do …
- Reklama na YouTube jako skuteczne narzędzie budowania świadomości marki komputerowejReklama na YouTube jako skuteczne narzędzie budowania świadomości marki komputerowej …
- Reklama w nagłówkach artykułów: Jak przyciągnąć uwagę użytkowników komputerówReklama w nagłówkach artykułów: Jak przyciągnąć uwagę użytkowników komputerów W …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy