Konkurencja na rynku wymaga od producentów ciągłego wprowadzania ulepszeń do swoich produktów. Dlatego co kilka miesięcy pojawiają się nowe wersje tych samych aplikacji, oznaczone kolejnymi numerami. Stopień nowości w kolejnych wersjach może być bardzo różny. Dotąd obowiązywała konwencja, że zmiana podstawowego numeru wersji oznacza istotne zmiany produktu, a numeru kolejnego – odnosi się do zmian drobnych. Tak więc wersja 5.0 różniła się istotnie od wersji 4.0 lub 4.1, natomiast wersja 5.1 wprowadzała drobne poprawki lub ulepszenia do 5.0. Ostatnio obserwuje się tendencję do licytacji na numery wersji. Tak więc niektóre firmy wprowadzają kolejną wersję bez istotnych dodatków czy uzupełnień. Czasem też chodzi o wyprzedzenie numerem konkurenta. Typowy przykład to system DR-DOS (od wersji 7.0 określany jako Novell-DOS) z numeracją pomyślaną w ten sposób, aby mieć zawsze numer wyższy niż MS- DOS. Niezależnie od faktycznych różnic pomiędzy produktami obu konkurencyjnych firm, system Novell-DOS z numerem 7.0 wydaje się być lepszym (nowszym, sprawniejszym) od MS-DOS o numerze 6.0. Nie dyskutując tu kwestii wyższości jednego systemu nad drugim, można stwierdzić, źe osiągnięto tu istotny efekt psychologiczny. Warto jednak zaznaczyć, że Novell-DOS nie zyskał jak dotąd popularności w Polsce.
Wersje poszczególnych aplikacji
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Możliwość pracy w odpowiednim środowisku
Next Post
firma Microsoft
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Reklama na TikToku jako nowe medium promocji komputerów i technologii
- Reklama sprzętu komputerowego dla architektów – jak przyciągnąć uwagę projektantów?
- Nowoczesne narzędzia reklamowe dla branży komputerowej
- 5 sposobów na zwiększenie ruchu na stronie internetowej sklepu komputerowego
- 5 błędów, które warto unikać w reklamie komputerowej
- Komputery w reklamie muzycznej – jak przekazać przekaz dźwiękowy?
Kategorie
Technologia
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na serwisach crowdfundingowych dla projektów ITDlaczego warto inwestować w reklamę na serwisach crowdfundingowych dla projektów …
- Jak wykorzystać analizę danych do optymalizacji kampanii reklamowej komputerów?Jak optymalizować kampanię reklamową komputerów za pomocą analizy danych? W …
- Jak zaplanować multimedialną kampanię reklamową dla sklepu komputerowegoJak zaplanować multimedialną kampanię reklamową dla sklepu komputerowego Gdy jesteś …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę w wyszukiwarkach dla sklepu komputerowegoDlaczego warto inwestować w reklamę w wyszukiwarkach dla sklepu komputerowego …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę w aplikacjach mobilnych dla sklepów komputerowychDlaczego warto inwestować w reklamę w aplikacjach mobilnych dla sklepów …
- Jak zoptymalizować reklamy wideo dla lepszych wyników sprzedażowychJak zoptymalizować reklamy wideo dla lepszych wyników sprzedażowych Reklamy wideo …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy