Konkurencja na rynku wymaga od producentów ciągłego wprowadzania ulepszeń do swoich produktów. Dlatego co kilka miesięcy pojawiają się nowe wersje tych samych aplikacji, oznaczone kolejnymi numerami. Stopień nowości w kolejnych wersjach może być bardzo różny. Dotąd obowiązywała konwencja, że zmiana podstawowego numeru wersji oznacza istotne zmiany produktu, a numeru kolejnego – odnosi się do zmian drobnych. Tak więc wersja 5.0 różniła się istotnie od wersji 4.0 lub 4.1, natomiast wersja 5.1 wprowadzała drobne poprawki lub ulepszenia do 5.0. Ostatnio obserwuje się tendencję do licytacji na numery wersji. Tak więc niektóre firmy wprowadzają kolejną wersję bez istotnych dodatków czy uzupełnień. Czasem też chodzi o wyprzedzenie numerem konkurenta. Typowy przykład to system DR-DOS (od wersji 7.0 określany jako Novell-DOS) z numeracją pomyślaną w ten sposób, aby mieć zawsze numer wyższy niż MS- DOS. Niezależnie od faktycznych różnic pomiędzy produktami obu konkurencyjnych firm, system Novell-DOS z numerem 7.0 wydaje się być lepszym (nowszym, sprawniejszym) od MS-DOS o numerze 6.0. Nie dyskutując tu kwestii wyższości jednego systemu nad drugim, można stwierdzić, źe osiągnięto tu istotny efekt psychologiczny. Warto jednak zaznaczyć, że Novell-DOS nie zyskał jak dotąd popularności w Polsce.
Wersje poszczególnych aplikacji
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Możliwość pracy w odpowiednim środowisku
Next Post
firma Microsoft
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Jak skutecznie korzystać z kampanii remarketingowych w branży komputerowej
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach finansowych dla specjalistów IT
- Jakie treści reklamowe są najbardziej przekonujące dla osób zainteresowanych sieciami komputerowymi?
- Nowe trendy w reklamie drukarek komputerowych
- Jakie reklamy są najbardziej opłacalne na stronach porównywarek cenowych dla komputerowych akcesoriów?
- Reklama na portalach z ofertami pracy w branży IT – jak dotrzeć do potencjalnych pracowników
Kategorie
Technologia
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę na serwisach z przepisami kulinarnej dla producentów sprzętu komputerowego kuchennegoJak skutecznie wykorzystać reklamę na serwisach z przepisami kulinarnej dla …
- Reklama programistyczna – jak skutecznie dotrzeć do specjalistów?Reklama programistyczna – zagadnienie skutecznego docierania do specjalistów Współczesny świat …
- Reklama w chmurze obliczeniowej jako nowa forma promocji dla firm ITReklama w chmurze obliczeniowej jako nowa forma promocji dla firm …
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę na portalach rozrywkowych dla fanów gier komputerowychJak skutecznie wykorzystać reklamę na portalach rozrywkowych dla fanów gier …
- Efektywna reklama laptopów – kluczowe czynniki sukcesuEfektywna reklama laptopów – kluczowe czynniki sukcesu W dzisiejszych czasach, …
- Najnowsze trendy w reklamie komputerowej: Co warto wiedziećNajnowsze trendy w reklamie komputerowej: Co warto wiedzieć Reklama komputerowa …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy