Gdy jej główny konkurent w zakresie edytorów tekstu, WordPerfect, wypuścił szeroko reklamowaną wersję 6.0, Microsoft po wersji 2.0 wypuścił nową wersję edytora Word oznaczoną także numerem 6.0. Niezależnie od pokrętnych wyjaśnień firmy uzasadniających konieczność nadania tej wersji numeru 6, prawdziwa przyczyna jest oczywista. Użytkownik nie zawsze potrzebuje wersji najnowszej. Często ulepszenia polegają na wprowadzeniu szeregu dodatkowych możliwości, które w przeciętnych zastosowaniach są zbędne lub można się bez nich obejść. Natomiast cena wersji poprzedniej ulega znacznej obniżce po wprowadzeniu nowego produktu. Można więc często kupić tanio produkt dobrej jakości w zupełności zaspokajający nasze potrzeby, jeśli zasięgniemy rady i nie będziemy ulegać magii kolejnych numerów wersji. Warto też wspomnieć o programach rozprowadzanych gratis lub za symboliczną opłatę znanych pod nazwą shareware. Są to często programy dość rozbudowane, lecz nie stoją za nimi duże firmy dysponujące siecią sprzedaży marketingu. Dystrybucja programów shareware jest bardzo szeroka w USA, a i w Polsce zaczyna się upowszechniać. Zakupu dokonuje się w cenie dyskietki, zaś osoby zainteresowane dokumentacją i kolejnymi wersjami programu, mogą zamówić je u autora za cenę 10-30 dolarów. Wśród programów można znaleźć edytory tekstów, gry, wiele drobnych aplikacji pomocniczych. Do najpopularniejszych programów tej grupy należą programy do kompresji danych PKZIP, ARJ i inne.
firma Microsoft
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Wersje poszczególnych aplikacji
Next Post
Instalacja programów
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Kreacja i design w reklamie komputerowej – jak wyróżnić się?
- Reklama na platformie Snapchat jako nowe medium promocji komputerów i technologii
- Jak wykorzystać dane demograficzne w kreowaniu skutecznej reklamy komputerowej
- Reklama sprzętu komputerowego dla astronomicznych amatorów – jak przyciągnąć uwagę obserwatorów?
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na serwisach crowdfundingowych dla projektów IT
- Jak prowadzić kampanie reklamowe na YouTube dla branży komputerowej?
Kategorie
Technologia
- Reklama internetowa w czasach adblockerów – jak przekonać użytkowników do wyłączenia blokadReklama internetowa w erze adblockerów – jak przekonać użytkowników do …
- Sztuka retoryki w reklamie komputerów: Jak przekonać klientów do zakupuSztuka retoryki w reklamie komputerów: Jak przekonać klientów do zakupu …
- Jak zapewnić widoczność sklepu komputerowego w wynikach wyszukiwania GoogleJak zapewnić widoczność sklepu komputerowego w wynikach wyszukiwania Google Artykuł …
- Wpływ neuromarketingu na kreację reklam w branży komputerowejWpływ neuromarketingu na kreację reklam w branży komputerowej Neuromarketing, czyli …
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?Komiksy są niezwykle popularną formą rozrywki, przyciągającą zarówno dzieci, jak …
- Jak wykorzystać remarketing do zwiększenia sprzedaży komputerowejJak wykorzystać remarketing do zwiększenia sprzedaży komputerowej Remarketing jest strategią …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy