Gdy jej główny konkurent w zakresie edytorów tekstu, WordPerfect, wypuścił szeroko reklamowaną wersję 6.0, Microsoft po wersji 2.0 wypuścił nową wersję edytora Word oznaczoną także numerem 6.0. Niezależnie od pokrętnych wyjaśnień firmy uzasadniających konieczność nadania tej wersji numeru 6, prawdziwa przyczyna jest oczywista. Użytkownik nie zawsze potrzebuje wersji najnowszej. Często ulepszenia polegają na wprowadzeniu szeregu dodatkowych możliwości, które w przeciętnych zastosowaniach są zbędne lub można się bez nich obejść. Natomiast cena wersji poprzedniej ulega znacznej obniżce po wprowadzeniu nowego produktu. Można więc często kupić tanio produkt dobrej jakości w zupełności zaspokajający nasze potrzeby, jeśli zasięgniemy rady i nie będziemy ulegać magii kolejnych numerów wersji. Warto też wspomnieć o programach rozprowadzanych gratis lub za symboliczną opłatę znanych pod nazwą shareware. Są to często programy dość rozbudowane, lecz nie stoją za nimi duże firmy dysponujące siecią sprzedaży marketingu. Dystrybucja programów shareware jest bardzo szeroka w USA, a i w Polsce zaczyna się upowszechniać. Zakupu dokonuje się w cenie dyskietki, zaś osoby zainteresowane dokumentacją i kolejnymi wersjami programu, mogą zamówić je u autora za cenę 10-30 dolarów. Wśród programów można znaleźć edytory tekstów, gry, wiele drobnych aplikacji pomocniczych. Do najpopularniejszych programów tej grupy należą programy do kompresji danych PKZIP, ARJ i inne.
firma Microsoft
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Wersje poszczególnych aplikacji
Next Post
Instalacja programów
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Wykorzystanie automatyki w reklamie komputerowej
- Reklama na YouTube Gaming jako skuteczne narzędzie promocji gier komputerowych
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę na serwisach podróżniczych dla producentów oprogramowania turystycznego
- Jak korzystać z reklamy na platformie Pinterest w kontekście promocji produktów komputerowych
- Jak wykorzystać automatyzację reklamową w kampaniach dla sektora komputerowego
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę wideo w promocji komputerów
Kategorie
Technologia
- Reklama na serwisach podróżniczych w kontekście promocji sprzętu komputerowego mobilnegoReklama na serwisach podróżniczych w kontekście promocji sprzętu komputerowego mobilnego …
- Reklama w e-mail marketingu jako skuteczne narzędzie w branży komputerowejReklama w e-mail marketingu jako skuteczne narzędzie w branży komputerowej …
- Reklama sprzętu komputerowego dla pasjonatów astronomii – jak przyciągnąć uwagę obserwatorów?Reklama sprzętu komputerowego dla pasjonatów astronomii – jak przyciągnąć uwagę …
- Reklama dla małych firm komputerowych – jak się wyróżnić?Reklama dla małych firm komputerowych – jak się wyróżnić? Małe …
- Reklama mobilna jako kluczowy kanał promocji w branży komputerowejReklama mobilna jako kluczowy kanał promocji w branży komputerowej Współczesny …
- Jak złożyć komputer do gier za 1300złDuża liczba osób decyduje się na zakup komputera stacjonarnego inaczej …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy