Na rynku jest obecnie wiele typów komputerów oferowanych przez ogromną liczbę firm. Przeważają komputery klasy IBM PC, które w postaci tzw. „składaków”, czyli montowanych w Polsce zestawów z części pochodzących z dalekiego wschodu, dostępne są po cenach umiarkowanych w porównaniu ze sprzętem znanych firm. Ostatnio jednak pojawia się coraz więcej komputerów znanych firm, których ceny dość istotnie spadają. Jest to wynikiem walki o klienta, którą zapoczątkowała obniżka cen wprowadzona w ubiegłym roku przez firmę Com- paq, a podchwycona przez konkurencję z IBM na czele. Ponadto niektóre polskie firmy, z Optimusem na czele, zaopatrując się w podzespoły u renomowanych dostawców, oferują sprzęt, który ma własną markę, a więc nie jest anonimowym składakiem. Polskie firmy starają się obecnie, aby ich firmy gwarantowały markę komputera – instalują elementy wysokiej klasy zawierając umowy ze światowymi potentatami oraz przedłużają okresy gwarancyjne na sprzęt nawet do 36 miesięcy. Można więc sądzić, że coraz więcej osób będzie posiadać komputery znanych firm polskich i zagranicznych. Ograniczając się do komputerów klasy IBM PC, można podać kilka praktycznych uwag przydatnych przy kupowaniu sprzętu. Przede wszystkim wybieramy typ procesora. Jest to element decydujący o klasie komputera. Obecnie na rynku są dostępne komputery klasy IBM PC z procesorami 386 486 (model 286 można kupić tanio jako używany na giełdzie, nie jest to jednak dobra decyzja). Dostępne są komputery z procesorami w dwóch wersjach SX i DX. Różnią się one szybkością transmisji danych i wykonywania operacji matematycznych. Warto zwrócić uwagę, czy płyta główna komputera umożliwi późniejszą wymianę procesora na nowszy.
Jak kupować komputer
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Zetafon koniec umowy
Next Post
Komputery 486 są szybsze i nieco droższe
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Reklama kontekstowa jako narzędzie docierania do wyselekcjonowanej grupy odbiorców
- Wykorzystanie influencer marketingu w branży komputerowej
- Reklama na portalach matematycznych w kontekście promocji sprzętu komputerowego specjalistycznego
- Reklama personalizowana dla użytkowników komputerów
- Jak wykorzystać reklamę w programach antywirusowych do kreowania zaufania marki
- Jak zrozumieć psychologię klienta w reklamie komputerowej
Kategorie
Technologia
- Reklama w programach partnerskich a rozwój sklepu komputerowegoReklama w programach partnerskich a rozwój sklepu komputerowego W dzisiejszych …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na serwisach crowdfundingowych dla projektów ITDlaczego warto inwestować w reklamę na serwisach crowdfundingowych dla projektów …
- Jakie są trendy w projektowaniu banerów reklamowych dla sprzętu komputerowegoJakie są trendy w projektowaniu banerów reklamowych dla sprzętu komputerowego …
- Jak skutecznie dotrzeć do młodych klientów z ofertą komputerowąKomputery i Internet osiągnęły w dzisiejszych czasach niezwykle wysoki poziom …
- Reklama serwerów komputerowych – jak dotrzeć do klientów?Reklama serwerów komputerowych – jak dotrzeć do klientów? W dzisiejszych …
- Jak korzystać z reklamy na portalach sportowych w kontekście promocji sprzętu komputerowego fitnessJak efektywnie promować sprzęt komputerowy fitness na portalach sportowych? Reklama …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy