Strona ta ogranicza się do omówienia zasad pracy i oprogramowania na komputerach IBM PC. Warto jednak zwrócić uwagę na wiele cech wspólnych współczesnych komputerów. Na naszym rynku dominuje IBM PC, głównie z uwagi na cenę. Na świecie liczy się też Macintosh. Wielu użytkowników korzysta z komputerów o dużej mocy obliczeniowej (np. Sun, Apollo). Nie można też pominąć popularnych u nas komputerów Atari lub Amiga, choć rzadziej są one używane do celów profesjonalnych. Niezależnie od rodzaju komputera dominuje dziś graficzny sposób porozumiewania się z systemem operacyjnym. Tak więc kolorowy monitor, mysz i klawiatura stanowią uniwersalne narzędzie. Co więcej, wybieranie zadań wśród okien i obrazków widocznych na ekranie, dostępne jest zarówno na komputerach Macintosh, które były prekursorami w tej dziedzinie, jak i na dużych komputerach obsługiwanych przez system UNIX w postaci nakładki X-Windows. Z kolei nowe modele Atari i Amigi mają własne systemy graficzne, a także emulują, czyli “udają” IBM PC, pozwalając wykorzystywać to samo oprogramowanie. Wiele nowych aplikacji tworzonych jest też równolegle na różne typy komputerów (określa się to jak tzw. platformę działania programu). Tak więc zawarte w tym punkcie uwagi o sprzęcie oraz informacje o oprogramowaniu znajdujące się w następnym rozdziale, są w dużej części słuszne w odniesieniu do innych niż IBM PC typów komputerów.
Zetafon koniec umowy
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Xperia e1 telepolis
Next Post
Jak kupować komputer
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Reklama sprzętu komputerowego dla twórców treści na YouTube – jak przyciągnąć uwagę vlogerów?
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na serwisach streamingowych dla kinomaniaków IT
- Zalety i wady korzystania z reklamy programatycznej w branży komputerowej
- Jak wykorzystać chatboty do prowadzenia interaktywnej reklamy komputerowej
- Zastosowanie gamifikacji w reklamie komputerowej – jak zachęcić użytkowników do interakcji
- Komputery w reklamie prasowej – jak przekonać czytelników?
Kategorie
Technologia
- Reklama na portalach medytacyjnych w kontekście promocji produktów komputerowych usprawniających relaksReklama na portalach medytacyjnych w kontekście promocji produktów komputerowych usprawniających …
- Jak wykorzystać reklamę tekstową w kampaniach dla e-sklepów komputerowychReklama tekstowa to jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingowych, które może …
- Reklama na portalach edytorskich w kontekście promocji oprogramowania dla pisarzyReklama na portalach edytorskich w kontekście promocji oprogramowania dla pisarzy …
- Reklama typu pop-up: Czy warto stosować w branży komputerowej?Reklama typu pop-up: Czy warto stosować w branży komputerowej? W …
- Komputery w reklamie outdoorowej – jak wykorzystać przestrzeń publiczną?Komputery w reklamie outdoorowej – jak wykorzystać przestrzeń publiczną? W …
- Reklama sprzętu komputerowego dla projektantów wnętrz – jak przyciągnąć uwagę architektów?Reklama produktów komputerowych dla projektantów wnętrz – skuteczne sposoby przyciągania …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy