Językami programowania nikt nie mówi, i to jest kolejna ogromna różnica. Nie są one tak zaprogramowane, by móc je rozumieć w słownej komunikacji, gdyż współczesne komputery kiepsko sobie jeszcze radzą z rozumieniem fal dźwiękowych. Nawet gdyby możliwe było mówienie do komputera, co jest wy- obrażalne {i realizowane — tłum.], niewielu programistów chciałoby prowadzić dialog w FORTRANie. W tym względzie obraz przedstawiany w literaturze science fiction jest ścisły. Kiedy ludzie przemawiają do swoich robotów i mózgów elektronowych, używają języka w rodzaju uproszczonego angielskiego, ^ często opuszczając rodzajniki i inne mniej ważne słowa, co wiąże się z preferowaniem przez komputery redukcji języka do jego logicznego szkieletu. Mówienie FORT- RANem byłoby równie trudne jak mówienie algebrą, ponieważ relacje, które ten kod ustala, są ułożone w przestrzeni i analizowane metodą wzrokową.
JĘZYKI PROGRAMOWANIA
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
JĘZYK KOMPUTEROWY
Next Post
WYTRWALI PROGRAMIŚCI
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Najnowsze trendy w reklamie komputerowej: Co warto wiedzieć
- Reklama drukowana: Czy ma jeszcze sens w branży komputerowej?
- Najlepsze strategie wykorzystywane przez sklepy komputerowe w kampaniach reklamowych
- Wykorzystanie marketingu programatycznego w reklamie komputerowej
- Reklama dla dostawców internetu – jak dotrzeć do szerokiego grona odbiorców?
- Zalety i wady reklamy outdoor dla branży komputerowej
Kategorie
Technologia
- Komputery i reklama w epoce rozwoju technologii mobilnychKomputery i reklama w erze rozwoju technologii mobilnych Komputery i …
- Reklama outdoorowa jako skuteczne narzędzie promocji komputerów i technologiiReklama outdoorowa jako skuteczne narzędzie promocji komputerów i technologii Promocja …
- Reklama w branży esports jako sposób dotarcia do entuzjastów gier komputerowychReklama w branży esports jako sposób dotarcia do entuzjastów gier …
- Jak wykorzystać remarketing do zwiększenia sprzedaży komputerowejJak wykorzystać remarketing do zwiększenia sprzedaży komputerowej Remarketing jest strategią …
- Jak złożyć komputer do gier za 1300złDuża liczba osób decyduje się na zakup komputera stacjonarnego inaczej …
- Reklama sprzętu komputerowego dla fotografów – jak trafić w ich gust?Reklama sprzętu komputerowego dla fotografów – jak trafić w ich …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy