Służy do szybkiego pisania i poprawiania plików ASCII. Jest to znaczne udogodnienie, gdyż użytkownik otrzymuje możliwość szybkiego wprowadzania nowych informacji na dysk lub też poprawiania danych w istniejących plikach. Naciśnięcie klawiszy Shift i F4 wywołuje pytanie o nazwę pliku. Można wówczas podać dowolną nazwę, rozpoczynając tworzenie nowego pliku. Jest to sygnalizowane komunikatem, że tworzony jest nowy plik, co wymaga potwierdzenia przez Enter. Klawisz F5 (Copy) sprawia, że kopiowanie plików jest w programie Norton Commander znacznie wygodniejsze niż bezpośrednio w systemie DOS, szczególnie, gdy mamy do dyspozycji dwa okna i kopiujemy informacje z jednego do drugiego. Przy odpowiednim ustawieniu okien, pliki kopiuje się niemal automatycznie. Podobnie jest przy przenoszeniu i usuwaniu informacji. Klawisz F6 (RenMov) daje zróżnicowane możliwości. Są to kolejno: zmiana nazwy pliku, zmiana nazwy katalogu oraz przeniesienie plików w inne miejsce. Dwie ostatnie funkcje to istotne rozszerzenie możliwości systemu DOS do wersji 6. W najnowszych wersjach systemu DOS rozszerzono jego możliwości także w tym kierunku. Przenoszenie plików najwygodniej jest przeprowadzić, korzystając z dwóch okien. Przenoszenie następuje wówczas na dysk lub do katalogu wyświetlone w drugim oknie. Funkcja ta ma duże znaczenie przy porządkowaniu zawartości dysku.
Klawisz F4 (Edit) uruchamia prosty edytor ekranowy
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Najważniejsze funkcje
Next Post
Tworzenie nowego katalogu
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Jak wykorzystać dane demograficzne w kreowaniu skutecznej reklamy komputerowej
- Reklama na portalach matematycznych w kontekście promocji sprzętu komputerowego specjalistycznego
- Reklama na platformach e-commerce w kontekście sprzętu komputerowego
- Reklama natywna jako strategia marketingowa w branży komputerowej
- Reklama w programach telewizyjnych a sprzedaż komputerów online
- Reklama audio w kontekście sprzedaży oprogramowania – case study
Kategorie
Technologia
- Jak wpływać na emocje klientów poprzez reklamę komputerowąJak wpływać na emocje klientów poprzez reklamę komputerową Reklama komputerowa …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na nowoczesnych płaszczyznach interaktywnychNowoczesne płaszczyzny interaktywne, czyli nowe media, stały się nieodłącznym elementem …
- Reklama radiowa dla branży komputerowej: Czy warto inwestować?Reklama radiowa dla branży komputerowej: Czy warto inwestować? Reklama radiowa …
- Jak skutecznie korzystać z kampanii remarketingowych w branży komputerowejJak skutecznie korzystać z kampanii remarketingowych w branży komputerowej Jednym …
- Reklama na platformach e-learningowych w kontekście edukacji informatycznejReklama na platformach e-learningowych w kontekście edukacji informatycznej W dzisiejszych …
- Dlaczego warto korzystać z reklamy dynamicznej w branży komputerowejDlaczego warto korzystać z reklamy dynamicznej w branży komputerowej Reklama …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy