Sw. Augustyn napisał Państwo Boże częściowo jako odpowiedź na rabunek Rzymu w 410 roku, by wykazać, że przyszłość chrześcijaństwa nie jest związana z tym rozsypującym się imperium. Historia sama nabrała wyższego sensu, stawiając się ponad mijające w czasie odmienne ustroje polityczne. Jednakże czekanie na kres czasu okazało się zajęciem męczącym. Członkowie wczesnochrześcijańskich sekt wierzyli, iż nadejdzie on jeszcze za ich życia; blisko tysiąc lat później ludzie nadal nań czekali, spodziewając się, że rok 1000 będzie ostatnim w dziejach świata. W końcu nadzieje zaczęły się ogniskować na czasie historycznym, który nam jedynie pozostał. Od średniowiecza do dziewiętnastego wieku rozwijał się stopniowo świecki pogląd na historię, rosła ufność w ludzkie możliwości osiągnięć, przynajmniej w sferze technologii.
ROZWÓJ POGLĄDU
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
BARDZIEJ OPTYMISTYCZNE SPOJRZENIE
Next Post
IDEA POSTĘPU
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Jak wykorzystać reklamę na portalach z opiniami użytkowników sprzętu komputerowego
- Reklama na portalach medytacyjnych w kontekście promocji produktów komputerowych usprawniających relaks
- Reklama na blogach specjalistycznych jako skuteczne narzędzie kierowania ruchu
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na stronach z poradnikami technologicznymi
- Trendy w reklamie robotów – czego oczekują użytkownicy?
- Wykorzystanie marketingu afiliacyjnego w branży komputerowej
Kategorie
Technologia
- Jak korzystać z reklamy na platformie Pinterest w kontekście promocji produktów komputerowychJak korzystać z reklamy na platformie Pinterest w kontekście promocji …
- Dlaczego retargeting jest kluczowy dla skutecznej reklamy w branży komputerowejDlaczego retargeting jest kluczowy dla skutecznej reklamy w branży komputerowej …
- 6 kroków do skutecznej kampanii displayowej w branży komputerowej6 kroków do skutecznej kampanii displayowej w branży komputerowej W …
- Jak skutecznie komunikować promocje w reklamie komputerowej?Jak skutecznie komunikować promocje w reklamie komputerowej? Dobrze przemyślana i …
- Reklama outdoorowa jako skuteczne narzędzie promocji komputerów i technologiiReklama outdoorowa jako skuteczne narzędzie promocji komputerów i technologii Promocja …
- Komputery w reklamie eventowej – jak przyciągnąć uwagę uczestników?Komputery w reklamie eventowej – jak przyciągnąć uwagę uczestników? W …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy