Różne rozkazy mogą ’wymagać różnych odcinków czasu, np. rozkaz dodawania może wymagać jedynie ułamka tego czasu, jaki jest potrzebny do bardziej skomplikowanej operacji dzielenia. Ta różnorodność musi być brana pod uwagę przez mechanizm sekwencyjny, który decyduje, ile pulsów czasu należy przypisać każdemu rozkazowi. Nawet dla najpowolniejszego mikrokomputera jest to kwestia, być może, jednej setnej milionowej sekundy zamiast dziesięciu milionowych sekundy; czytelnik może więc zasadnie pytać, czy te drobne ułamki oszczędzonego lub straconego czasu rzeczywiście mają jakiekolwiek znaczenie. W rzeczywistości inżynier lub programista nie jest bardziej zadowolony z procesora, który marnuje czas, niż byłby z silnika, który trwoni benzynę, czas bowiem jest właśnie tym, co komputer winien oszczędzać.
RÓŻNE ROZKAZY
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
JAK WSZĘDZIE
Next Post
PROCESOR CENTRALNY
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Reklama monitorów gamingowych – jak przyciągnąć uwagę graczy?
- Reklama dla miłośników nowych technologii – jak trafić w ich gusta?
- Jak skutecznie wykorzystać user-generated content w kampaniach reklamowych komputerowych
- Jak skutecznie promować sprzęt komputerowy w mediach społecznościowych?
- Reklama merytoryczna: Jak edukować klientów o produktach komputerowych?
- Jak zwiększyć zasięg reklamy komputerowej poprzez współpracę z blogerami
Kategorie
Technologia
- Jak wykorzystać reklamę na portalach z opiniami użytkowników sprzętu komputerowegoJak wykorzystać reklamę na portalach z opiniami użytkowników sprzętu komputerowego …
- Koronawirus a reklama komputerowa: Jak dostosować strategię marketingową do nowej rzeczywistościKoronawirus a reklama komputerowa: Jak dostosować strategię marketingową do nowej …
- Reklama w mediach społecznościowych a sprzedaż komputerów onlineReklama w mediach społecznościowych a sprzedaż komputerów online W dzisiejszych …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach społecznościowych dla produktów komputerowychDlaczego inwestowanie w reklamę na platformach społecznościowych dla produktów komputerowych …
- Reklama na platformie Snapchat jako nowe medium promocji komputerów i technologiiReklama na platformie Snapchat jako nowe medium promocji komputerów i …
- Dlaczego retargeting jest kluczowy dla skutecznej reklamy w branży komputerowejDlaczego retargeting jest kluczowy dla skutecznej reklamy w branży komputerowej …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy