Liczba ta może nawet być astronomiczna, ale musi być skończona. Istnieją wszakże problemy, których przy tym warunku nie można rozwiązać. Tego wielkiego odkrycia dokonał sam Turing. Przypomnijmy, iż jego maszyna składa się z taśmy, na której zapisane są dane, oraz ze zbioru niezmienialnych w trakcie działania reguł operacji. Maszyna rozpoczyna pracę od czytania taśmy i zatrzymu je się, gdy dane przekształciła w pożądany wynik. (Objaśnienie maszyny Turinga podano) Turing pragnął wiedzieć, czy dla każdej takiej maszyny logicznej pracującej nad dowolnym problemem istnieje gwarancja jego rozwiązania w skończonym czasie. Dowiódł, iż nie ma takiej gwarancji. Wykazał zatem, że są takie problemy, przy których maszyna może nigdy nie skończyć swych rachunków, może nigdy nie „stanąć”.
ISTNIEJĄCE PROBLEMY
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
CENNY CZAS PROCESORA
Next Post
NIEROZSTRZYGALNE PROBLEMY
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Nowoczesne narzędzia reklamowe dla branży komputerowej
- Jak wykorzystać reklamę wideo na platformach streamingowych w kampaniach IT
- Reklama dla osób zainteresowanych sztuczną inteligencją – jak skutecznie dotrzeć do nich?
- Reklama radiowa jako skuteczne narzędzie dotarcia do klientów zainteresowanych komputerami
- Jak wykorzystać reklamę użytkowników jako element kampanii reklamowej komputerów
- Dlaczego warto korzystać z reklamy dynamicznej w branży komputerowej
Kategorie
Technologia
- Jak skutecznie wykorzystywać e-maile w reklamie komputerowej?Jak skutecznie wykorzystywać e-maile w reklamie komputerowej? W dzisiejszych czasach …
- Jak skutecznie wykorzystać chat marketing w promocji sprzętu ITJak efektywnie wykorzystać chat marketing w promocji sprzętu IT Chat …
- Komputery i reklama społecznościowa: Jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych?Komputery i reklama społecznościowa: Jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych? W …
- Reklama influencerów a sprzedaż w branży komputerowej – case studyReklama influencerów a sprzedaż w branży komputerowej – case study …
- Wykorzystanie marketingu kontekstowego w branży produkcji filmowejWykorzystanie marketingu kontekstowego w branży produkcji filmowej W branży produkcji …
- Komputery w służbie reklamy – optymalne strategie wykorzystaniaKomputery w służbie reklamy – optymalne strategie wykorzystania Obecnie, w …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy