Mówienie o „języku” komputerowym jest metaforą, chociaż owo metaforyczne nacechowanie zaciera się wskutek jej nadużywania. Nawet ci, którzy nigdy me zetknęli się z komputerem, słyszeli o FORTRANie, COBOLu albo PASCALu i wiedzą, iż każdy z nich jest zawiłym językiem, którym mówi się do maszyny. FORTRAN (nazwa jest skrótem Formuła Translator), PASCAL i inne nie są językami żywymi. Zdają sobie z tego sprawę sami programiści, rozróżniając języki sztuczne, lub języki programowania, oraz języki, naturalne, jak na przykład angielski. Określenie „sztuczne” mówi nam nieco o stanowisku programisty. Angielski jest także tworem sztucznym, ale tworzonym przez wieki, nie w sposób świadomy i racjonalny, jak tworzy się język programowania.
JĘZYK KOMPUTEROWY
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
TRADYCJA I KORZENIE
Next Post
JĘZYKI PROGRAMOWANIA
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Nowe trendy w reklamie drukarek komputerowych
- Segmentacja rynku a skuteczne kampanie reklamowe w branży komputerowej
- Reklama w aplikacjach do tworzenia muzyki – jak dotrzeć do producentów oprogramowania audio
- Zastosowanie gamifikacji w reklamie komputerowej – jak zachęcić użytkowników do interakcji
- Komputery w reklamie sportowej – jak przyciągnąć uwagę kibiców?
- Jakie treści reklamowe przyciągają uwagę użytkowników komputerów?
Kategorie
Technologia
- Reklama na Google Maps jako narzędzie dotarcia do lokalnych klientów sklepu komputerowegoReklama na Google Maps jako narzędzie dotarcia do lokalnych klientów …
- Reklama w programach partnerskich a rozwój sklepu komputerowegoReklama w programach partnerskich a rozwój sklepu komputerowego W dzisiejszych …
- Jakie reklamy wybierać dla grupy docelowej komputerowych pasjonatów?JAKIE REKLAMY WYBIERAĆ DLA GRUPY DOCELOWEJ KOMPUTEROWYCH PASJONATÓW? Komputerowi pasjonaci …
- Wykorzystanie retargetingu w reklamie komputerowejWykorzystanie retargetingu w reklamie komputerowej Retargeting, zwany również remarketingiem, to …
- Reklama radiowa dla branży komputerowej: Czy warto inwestować?Reklama radiowa dla branży komputerowej: Czy warto inwestować? Reklama radiowa …
- Reklama na LinkedIn jako skuteczne narzędzie w promocji sklepu komputerowegoReklamy na LinkedIn – nowe możliwości dla sklepów komputerowych W …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy