Programista może je czytać, zmieniać, wprowadzać w czytelnej dla maszyny formie, ale kiedy już raz program zostanie wprowadzony do pamięci, programista nie odczuwa przebiegu jego wykonania. Może patrzeć na taśmę z danymi, która obraca się w stacji pamięci, lub słyszeć hałas głowicy odczytującej, gdy przebiega ona nad powierzchnią dyskietki magnetycznej, ale zazwyczaj komputer służy jednocześnie większej liczbie programów (time-sharing). Programista nie wie nawet, w którym dokładnie momencie procesor zajmuje się jego programem. Zdarzenia w komputerze znajdują się po prostu poza zasięgiem ludzkich zmysłów. Tak jak elektrony są zbyt małe, aby można je było widzieć, tak ich ruchy są zbyt szybkie, by je uchwycić.
ZDARZENIA W KOMPUTERZE
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
NIEZWYKŁA SZYBKOŚĆ
Next Post
BIEG POJEDYNCZEGO ELEKTRONU
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Trendy w reklamie monitorów ultrapanoramicznych – czego oczekują użytkownicy?
- Reklama e-mail jako skuteczne narzędzie remarketingu dla branży komputerowej
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na portalach recenzujących sprzęt komputerowy
- Reklama na stronach technologicznych jako narzędzie promocji komputerów
- Reklama poprzez influencer marketing: Jak dotrzeć do specjalistów od komputerów
- 6 skutecznych sposobów na przyciągnięcie uwagi użytkowników poprzez reklamę internetową
Kategorie
Technologia
- Reklama programatyczna a precyzyjne targetowanie w branży ITReklama programatyczna a precyzyjne targetowanie w branży IT Niewątpliwie, w …
- E-mail marketing jako kluczowy element strategii reklamowej w branży ITE-mail marketing jako kluczowy element strategii reklamowej w branży IT …
- Jak wykorzystać retargeting w reklamie komputerowejJak wykorzystać retargeting w reklamie komputerowej Retargeting jest jednym z …
- Komputery w reklamie kinowej – jak skutecznie przyciągnąć uwagę widzów?Komputery w reklamie kinowej – jak skutecznie przyciągnąć uwagę widzów? …
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowychSklepy komputerowe muszą stawić czoła coraz większej konkurencji na rynku, …
- Komputery PC w reklamie – jak przyciągnąć uwagę użytkowników?Komputery PC w reklamie – jak przyciągnąć uwagę użytkowników? Artykuł …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy