Bazy danych są dziedziną o najmniejszej reprezentacji w środowisku Windows. W ostatnim czasie dała się zauważyć tendencja do podziału na dwa typy baz danych: systemy relacyjnych baz danych reprezentowane przez języki programowania jak dBase, Clipper lub FoxPro oraz kartoteki dostosowane do prostych zastosowań, głównie dla prowadzenia książek adresowych. Pierwsza grupa jest wykorzystywana przez programistów, w celu przygotowywania aplikacji do konkretnych zastosowań (np. prowadzenie magazynu). Grupa druga, to proste rozwiązania ukierunkowane na przeciętnego użytkownika. Reprezentantem kartotek jest program Kartoteka (Cardfile) używany w systemie Windows. Bardziej rozbudowane podejście prezentuje przedstawiona w następnym rozdziale baza danych pakietu Works. W ostatnim okresie powstało szereg nowoczesnych systemów baz danych działających w systemie Windows. Pierwszym reprezentantem tej grupy był Microsoft Access. Potem powstały wersje dla Windows programów FoxPro oraz Paradox. Tak więc obecnie istnieje szeroki wybór relacyjnych baz danych działających w systemie Windows. Pokazuje okno programu FoxPro 2.5 dla Windows, gdzie widać menu, ikony oraz symbol pakietu.
Bazy danych
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Edytory tekstów
Next Post
Arkusze kalkulacyjne
Ostatnie wpisy
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
Komputery i reklama
- Jak skutecznie dotrzeć do przedsiębiorstw poprzez reklamę komputerową?
- Wykorzystanie storytellingu w reklamie komputerowej
- Jak wykorzystać kampanie reklamowe na LinkedIn w branży komputerowej
- Reklama monitorów komputerowych – unikalne możliwości promocji
- Jak korzystać z reklamy na portalach muzycznych w kontekście promocji sprzętu komputerowego audio
- Reklama audio jako skuteczne narzędzie promocji sklepu komputerowego
Kategorie
Technologia
- Reklama dla osób zainteresowanych tworzeniem muzyki – jak skutecznie dotrzeć do nich?Reklama dla osób zainteresowanych tworzeniem muzyki – jak skutecznie dotrzeć …
- Kreowanie wizerunku marki w reklamie sprzętu komputerowegoKreowanie wizerunku marki w reklamie sprzętu komputerowego Wyobraź sobie, że …
- Reklama merytoryczna: Jak edukować klientów o produktach komputerowych?Reklama merytoryczna: Jak edukować klientów o produktach komputerowych? Komputery i …
- Reklama radiowa jako skuteczne narzędzie dotarcia do klientów zainteresowanych komputeramiReklama radiowa jako skuteczne narzędzie dotarcia do klientów zainteresowanych komputerami …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę w aplikacjach mobilnych dla sklepów komputerowychDlaczego warto inwestować w reklamę w aplikacjach mobilnych dla sklepów …
- Reklama programatyczna a rozwijanie biznesu w branży ITReklama programatyczna a rozwijanie biznesu w branży IT W dzisiejszych …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy