Podstawową zaletą programu jest możliwość drukowania bez zatrzymywania na ten czas pracy systemu. Warunek ten spełnia polecenie Print w systemie DOS, ale bez jakichkolwiek możliwości sterowania wydrukiem. Print Manager pozwala określić priorytet drukowania w systemie. Zależnie od wyboru użytkownika priorytet może być Wysoki, Średni lub Niski (ang. high, medium, Iow). Przy wysokim priorytecie druk będzie szybki, a praca w innym, wykonywanym równolegle programie zostanie znacznie spowolniona. Im niższy priorytet, tym dłuższy czas drukowania, a swobodniejsza praca w innym programie użytkowym. Pliki ustawiane są w kolejce. Wyświetlona jest też lista dostępnych drukarek. Drukowanie można w dowolnej chwili zawiesić (Ctrl-P), a następnie wznowić (Ctrl-R). Podobnie, jak w poleceniu Drukuj (Print), tworzona jest kolejka plików oczekujących na wydrukowanie. Kolejka plików jest wyświetlana, a położenie pliku w kolejce (poza plikiem aktualnie drukowanym) można zmienić, korzystając z myszy lub klawiszy kursora (Ctrl-strzałka). Wskazany plik można z kolejki usunąć. Wznowienie drukowania wymaga wybrania przycisku Wzów (Resume).
Menedżer wydruku
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Katalog narzędzi
Next Post
Program przystosowany do pracy w sieci
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Reklama dla pasjonatów sztuki komputerowej – jak przekonać do zakupu odpowiednich narzędzi?
- Jak napisać skuteczny tekst reklamowy dla sklepu komputerowego?
- Jak skutecznie docierać do studentów przez reklamę komputerową?
- Jak wykorzystać remarketing do zwiększenia sprzedaży komputerowej
- Reklama na platformach e-commerce: Jak skutecznie dotrzeć do klientów komputerowych
- Jak przyciągnąć uwagę użytkowników poprzez interaktywną reklamę komputerową
Kategorie
Technologia
- Psychologia kolorów w reklamie komputerowej – o czym warto pamiętaćPsychologia kolorów w reklamie komputerowej – o czym warto pamiętać …
- Reklama dla osób zainteresowanych nowoczesną medycyną – jak dotrzeć do nich?Reklama dla osób zainteresowanych nowoczesną medycyną – jak dotrzeć do …
- Jak przyciągnąć uwagę mediów dzięki oryginalnym kampaniom reklamowym komputerówJak przyciągnąć uwagę mediów dzięki oryginalnym kampaniom reklamowym komputerów W …
- Reklama dla osób zainteresowanych sztucznym życiem – jak dotrzeć do nich?Reklama dla osób zainteresowanych sztucznym życiem – jak dotrzeć do …
- Reklama na portalach medytacyjnych w kontekście promocji produktów komputerowych usprawniających relaksReklama na portalach medytacyjnych w kontekście promocji produktów komputerowych usprawniających …
- Wykorzystanie marketingu emocjonalnego w reklamie komputerowejWykorzystanie marketingu emocjonalnego w reklamie komputerowej W dzisiejszych czasach konkurencja …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy