Wybrano katalog Witek, w nim plik przewodni, którego treść widać u dołu. Z lewej strony widać symbole graficzne jednostek dyskowych dostępnych w systemie. Z punktu widzenia systemu okien, okno informacji o katalogu stanowi całość (w wersji dla Windows zwija się je do jednej ikony). Jednak jeśli informacja w danej części nie mieści się na ekranie, to można ją przewijać niezależnie od pozostałych. Każda część ma w tej sytuacji własne suwaki, czyli paski służące do przewijania zawartości okna przy użyciu myszy. Okno katalogów i plików programu Norton Commander dla Windows. Kilka różnych okien można ułożyć według dowolnych zasad, obowiązujących w systemie Windows. Przykład ikon wraz z obrazem ekranu zawierającym niektóre aplikacje Norton Desktop w wersji dla Windows. Dla osób, które nie znają systemu Windows, Norton Desktop wersji dla DOS może stanowić dobre wprowadzenie do korzystania okien. Wiele jest elementów podobnych, w tym posługiwanie się myszą i układ okien na ekranie. Jest to rozwiązanie dla osób, które nie mają Windows z uwagi na cenę lub pojemność pamięci i szybkość komputera. Niestety na starszych komputerach Norton Desktop działa powoli (podobnie jak system Windows).
Katalog stworzony
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
System okien Norton Desktop
Next Post
Równoległa sprzedaż obu wersji
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Jak wykorzystać reklamę użytkowników jako element kampanii reklamowej komputerów
- Jak skutecznie wykorzystać chat marketing w promocji sprzętu IT
- Dlaczego warto inwestować w kampanie reklamowe na portalach specjalistycznych dla branży komputerowej
- Reklama influencerów a sprzedaż w branży komputerowej – case study
- Reklama na portalach turystycznych w kontekście produktów komputerowych dla podróżników
- Jak wpływać na emocje klientów poprzez reklamę komputerową
Kategorie
Technologia
- Jak wykorzystać program lojalnościowy do zwiększenia sprzedaży w branży komputerowejJak wykorzystać program lojalnościowy do zwiększenia sprzedaży w branży komputerowej …
- Reklama komputerowa na platformach społecznościowychReklama komputerowa na platformach społecznościowych W obecnych czasach, gdy większość …
- Reklama w podcastach branżowych jako skuteczne narzędzie dotarcia do profesjonalistówReklama w podcastach branżowych jako skuteczne narzędzie dotarcia do profesjonalistów …
- Jak wykorzystać personalizację w reklamie komputerowejJak wykorzystać personalizację w reklamie komputerowej W dzisiejszych czasach reklama …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach finansowych dla specjalistów ITDlaczego warto inwestować w reklamę na platformach finansowych dla specjalistów …
- Reklama print screen: Jak przyciągnąć uwagę klientów do produktów komputerowychReklama print screen: Jak przyciągnąć uwagę klientów do produktów komputerowych …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy