Edytor tekstów pakietu Works jest uproszczoną wersją edytora Word dla Windows. Obejmuje wszystkie podstawowe funkcje redagujące, zaś zestaw czcionek odpowiada zdefiniowanemu w danej wersji systemu Windows. To samo dotyczy instalacji drukarki. Fragment tekstu z obrazkiem pochodzącym z zestawu grafik programu MS Draw. Wprowadzony obraz może być modyfikowany w programie graficznym, zaś w edytorze można go przenosić w inne miejsce oraz przeskalowywać. Podsumowując, Microsoft WORKS jest wygodnym narzędziem dla każdego, kto pracując w systemie Windows chce niewielkim kosztem korzystać z edytora, arkusza i bazy danych. Cena jest umiarkowana, a wprowadzenie polskiej wersji Works 2.0 i 3.0 znacznie rozszerza krąg użytkowników. Kupujący otrzymuje też podręcznik użytkowania pakietu w języku polskim. Tytuł artykułu sygnalizuje poruszany w nim temat. Jeśli myślimy o przyszłości, to musimy się dziś zastanowić, jakim numerem wersji będzie opatrzony nasz program za dwa-trzy lata. Czy będzie to jego wersja 31.5? A może będzie to inny produkt o innej nazwie działający na komputerach nowej generacji? Może wtedy dzisiejsze IBM PC będą służyły tylko dzieciom (z uboższych rodzin) tak, jak się to dziś dzieje z modnymi kilka lat temu komputerami Amstrad 6128 lub IBM PC XT? Jednoznaczna odpowiedź na to pytanie wydaje się dziś trudna.
Co dalej
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Charakterystyka elementów pakietu
Next Post
Kilka słów o trudnościach prognozowania
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Reklama dla osób zainteresowanych programowaniem – jak skutecznie dotrzeć do nich?
- Kreowanie wizerunku marki w reklamie sprzętu komputerowego
- Jak wpływać na emocje klientów sklepu komputerowego poprzez reklamę
- Jak skutecznie promować sprzęt komputerowy w mediach społecznościowych?
- Jak mierzyć efektywność kampanii reklamowej w branży komputerowej
- Reklama dla sklepów komputerowych online – jak zbudować zaufanie do marki?
Kategorie
Technologia
- Content marketing jako kluczowy element promocji sklepu komputerowegoW dzisiejszych czasach konkurencja na rynku sklepów komputerowych jest ogromna. …
- Jak mierzyć efektywność kampanii reklamowej w branży komputerowejJak mierzyć efektywność kampanii reklamowej w branży komputerowej W dzisiejszych …
- Reklama na portalach edytorskich w kontekście promocji oprogramowania dla pisarzyReklama na portalach edytorskich w kontekście promocji oprogramowania dla pisarzy …
- Jak skutecznie korzystać z kampanii remarketingowych w branży komputerowejJak skutecznie korzystać z kampanii remarketingowych w branży komputerowej Jednym …
- Reklama w programach telewizyjnych jako skuteczne narzędzie promocji komputerówReklama w programach telewizyjnych jako skuteczne narzędzie promocji komputerów Może …
- Trendy w reklamie mobilnej w branży IT – co warto wiedziećTrendy w reklamie mobilnej w branży IT – co warto …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy