To w istocie jedyny kod rozkazów, który komputer rozumie, kod wbudowany w jego strukturę sprzętową, hardware. Składający się, jak wszystko w komputerze, z zer i jedynek, język maszynowy jest całkowicie nieporęczny. Jeśli, przykładowo, programista pragnie napisać rozkaz dodający w pamięci zawartość jednego słowa do drugiego, musi wyszukać w tablicy ośmiocyfrowy symbol tej operacji, jak również adresy tych dwóch słów. Wynikiem jest ciąg trzydziestu dwóch cyfr, które można łatwo pomylić podczas przepisywania programu. Program złożony z kilkunastu tuzinów takich rozkazów byłby koszmarem do napisania, sprawdzenia i korekty. Niemniej, w pierwszych latach komputerowych obliczeń inżynierowie pracowali bezpośrednio w języku maszynowym. Następnie, korzystając z prostych sposobów mnemotechnicznych, zaczęli rozwijać kody bardziej czytelne.
HIERARCHIA JĘZYKÓW KOMPUTEROWYCH
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
ZACHOWANIE TAJEMNICZOŚCI
Next Post
NOWE KODY
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Komputery w reklamie muzycznej – jak przekazać przekaz dźwiękowy?
- Jak skutecznie promować nowe technologie poprzez reklamy wideo
- Sztuka copywritingu w reklamie komputerów
- Reklama na portalach z ofertami pracy w branży IT – jak dotrzeć do potencjalnych pracowników
- Nowe możliwości reklamy drukarek fotograficznych
- Jak wykorzystać reklamę tekstową w kampaniach dla e-sklepów komputerowych
Kategorie
Technologia
- Komputery Mac w reklamie – jak odróżnić się od konkurencji?Komputery Mac w reklamie – jak wyróżnić się spośród konkurencji? …
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę na serwisach podróżniczych dla producentów oprogramowania turystycznegoJak skutecznie wykorzystać reklamę na serwisach podróżniczych dla producentów oprogramowania …
- Reklama serwisów komputerowych – jak zbudować zaufanie do marki?Reklama serwisów komputerowych – jak zbudować zaufanie do marki? W …
- Jak prowadzić kampanie reklamowe na YouTube dla branży komputerowej?Jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe na YouTube dla branży komputerowej? …
- Komputery w reklamie kolekcjonerskiej – jak przyciągnąć uwagę fanów?Komputery w reklamie kolekcjonerskiej – jak przyciągnąć uwagę fanów? Współczesna …
- Reklama dla sklepów komputerowych online – jak zbudować zaufanie do marki?Reklama dla sklepów komputerowych online – jak zbudować zaufanie do …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy