Komputer zachowuje wiele ze swej tajemniczości właśnie dlatego, że porozumiewamy się z nim z pomocą kodu, trudnego do odcyfro- wania i jeszcze trudniejszego do zapamiętania. Programy komputerowe, pisane przez jednego specjalistę, zwykle są nieczytelne dla innego bez częstych i obszernych komentarzy w języku naturalnym. Każdy programista przeżył frustrujące uczucie niemożności od- cyfrowania kodu, który sam napisał kilka tygodni lub miesięcy wcześniej.Aby pokonać przepaść między tymi dwoma typami czytelników, maszyną i programistą, język komputerowy zaprojektowano hierarchicznie. Przypomnijmy, że procesor centralny komputera reaguje na zbiór kilkuset rozkazów, nazwanych właśnie językiem maszynowym.
ZACHOWANIE TAJEMNICZOŚCI
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
PROGRAM DLA DWÓCH TYPÓW
Next Post
HIERARCHIA JĘZYKÓW KOMPUTEROWYCH
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Dlaczego warto inwestować w kampanie reklamowe dla małych sklepów komputerowych
- Komputery i reklama w epoce rozwoju technologii mobilnych
- Wpływ neuromarketingu na kreację reklam w branży komputerowej
- Jak wykorzystać remarketing do zwiększenia sprzedaży komputerowej
- Jak wykorzystać reklamę na portalach z opiniami użytkowników sprzętu komputerowego
- Trendy w reklamie gamingu – jak zaskoczyć graczy?
Kategorie
Technologia
- Jak pisać recenzje produktów komputerowych, które przyciągną uwagę klientówJak pisać recenzje produktów komputerowych, które przyciągną uwagę klientów Artykuł …
- Reklama displayowa dla gier wirtualnej rzeczywistości – jak dotrzeć do entuzjastów VRReklama displayowa dla gier wirtualnej rzeczywistości – jak dotrzeć do …
- Komputery w reklamie sportowej – jak przyciągnąć uwagę kibiców?Komputery w reklamie sportowej – jak przyciągnąć uwagę kibiców? W …
- Reklama dla osób szukających rozwiązań do pracy grupowej – jak dotrzeć do nich?Reklama dla osób szukających rozwiązań do pracy grupowej – jak …
- Zastosowanie gamifikacji w reklamie komputerowej – jak zachęcić użytkowników do interakcjiZACHĘCAJĄCE ZASTOSOWANIE GAMIFIKACJI W REKLAMIE KOMPUTEROWEJ Gamifikacja jest efektywnym narzędziem …
- Reklama interaktywna jako kreatywne narzędzie w promocji komputerówReklama interaktywna jako kreatywne narzędzie w promocji komputerów W dzisiejszych …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy