Pozostałe polecenia omówiono w wielu książkach, do których można sięgnąć w razie potrzeby. Jednak polecenia te nie będą potrzebne przy korzystaniu nakładek systemowych. W przykładach przyjęto, że teksty pisane przez użytkowania są wytłuszczone. Komentarze i komunikaty pisane są kursywą. A: (B:, C:, D:) – zmiana dysku bieżącego. Przy pracy z kilkoma jednostkami dyskowymi trzeba często zmienić bieżący dysk. Należy w tym celu podać jedynie oznaczenie literowe dysku wraz z dwukropkiem. Zmiana dysku bieżącego jest odzwierciedlana w standardowym zgłoszeniu gotowości systemu DOS. Polecenie umożliwia zmianę katalogu bieżącego. Jako ścieżkę można podać pełne drzewo katalogowe bądź samą nazwę katalogu. Podanie samej nazwy zawsze oznacza przejście do katalogu, który jest podrzędny w stosunku do katalogu bieżącego. Drzewo obejmuje katalogi DANE i SYSTEM stanowiące podkatalogi katalogu głównego oraz DAT1 i DAT2, które są gałęziami katalogu DANE. Praca odbywa się na dysku C, a zgłoszenie systemu obejmuje nazwę dysku i ścieżkę.
Lista omawianych poleceń została zredukowana do 11 pozycji
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Polecenia wewnętrzne
Next Post
COPY – kopiowanie
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Jak wykorzystać automatyzację reklamową w kampaniach dla sektora komputerowego
- Jak skutecznie dotrzeć do przedsiębiorstw poprzez reklamę komputerową?
- Nowoczesne narzędzia reklamowe dla branży komputerowej
- Komputery PC w reklamie – jak przyciągnąć uwagę użytkowników?
- Jak napisać skuteczny tekst reklamowy dla sklepu komputerowego?
- Trendy w reklamie inteligentnych urządzeń domowych – czego oczekują użytkownicy?
Kategorie
Technologia
- Reklama kontekstowa jako narzędzie docierania do wyselekcjonowanej grupy odbiorcówReklama kontekstowa jako narzędzie docierania do wyselekcjonowanej grupy odbiorców W …
- Marketing afiliacyjny w sektorze komputerowymMarketing afiliacyjny w sektorze komputerowym W dzisiejszym cyfrowym świecie marketing …
- Jak skonstruować efektywną kampanię reklamową dla nowej linii komputerówJak skonstruować efektywną kampanię reklamową dla nowej linii komputerów Kampanie …
- Jak skutecznie korzystać z kampanii remarketingowych w branży komputerowejJak skutecznie korzystać z kampanii remarketingowych w branży komputerowej Jednym …
- Kreowanie wizerunku marki w reklamie sprzętu komputerowegoKreowanie wizerunku marki w reklamie sprzętu komputerowego Wyobraź sobie, że …
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę na portalach rekrutacyjnych dla sektora komputerowegoJak skutecznie wykorzystać reklamę na portalach rekrutacyjnych dla sektora komputerowego …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy