Mimo wszystko fizycy są tylko widzami dramatu, którego skala sprawia, że Ziemia i zamieszkali na niej ludzie zdają się karzełkami, podczas gdy nawet początkujący programiści mają swój udział w architekturze czasu elektronicznego. Mierzenie i manipulowanie owym czasem tak się zakorzeniło w myśleniu profesjonalnych programistów, że i czas ludzki zaczynają widzieć w ten sam sposób. Frederick Brooks opisał niebezpieczeństwa takiego myślenia w The Mythical Man-Month. Kierownicy zespołów programistów, zawsze usiłujący dotrzymać terminów, oceniają zadania w kategoriach „osobomiesięcy” — ilorazu liczby programistów przez liczbę przepracowanych miesięcy. Ten sztywny schemat wplątuje ich często w kłopoty, sugeruje bowiem, że to, co dziesięciu ludzi może zrobić w trzy miesiące (trzydzieści osobomiesięcy), trzydziestu może zrobić w miesiąc (trzydzieści osobomiesięcy).
MIERZENIE I MANIPULOWANIE
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
FIZYKA NOWOCZESNA
Next Post
PRZYSPIESZANIE WYSIŁKU
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Jak korzystać z reklamy na platformie TikTok w branży komputerowej
- Komputery w reklamie radiowej – jak przekazać przekaz dźwiękowy?
- Efektywna reklama laptopów – kluczowe czynniki sukcesu
- Reklama dla osób zainteresowanych handlem online – jak przekonać do zakupu odpowiedniego sprzętu?
- Komputery w reklamie związanej z podróżami – jak przyciągnąć uwagę miłośników odkrywania świata?
- Najlepsze strategie wykorzystywane przez sklepy komputerowe w kampaniach reklamowych
Kategorie
Technologia
- Wpływ neuromarketingu na kreację reklam w branży komputerowejWpływ neuromarketingu na kreację reklam w branży komputerowej Neuromarketing, czyli …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach dietetycznych dla użytkowników sprzętu ITDlaczego warto inwestować w reklamę na platformach dietetycznych dla użytkowników …
- Wykorzystanie marketingu kontekstowego w branży komputerowejWykorzystanie marketingu kontekstowego w branży komputerowej W dzisiejszej erze cyfrowej …
- Jak wykorzystać reklamę na portalach modowych w kontekście promocji designerów oprogramowaniaJak wykorzystać reklamę na portalach modowych w kontekście promocji designerów …
- Reklama sprzętu komputerowego dla pasjonatów astronomii – jak przyciągnąć uwagę obserwatorów?Reklama sprzętu komputerowego dla pasjonatów astronomii – jak przyciągnąć uwagę …
- Reklama w grach mobilnych – jak dotrzeć do użytkowników smartfonów poprzez rozrywkęReklama w grach mobilnych – jak dotrzeć do użytkowników smartfonów …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy