Konkurencyjna wersja systemu DOS przygotowywana przez firmę Digital Research zyskała w ostatnich latach nieco na popularności, aby następnie utracić ją (przynajmniej w Polsce) po wprowadzeniu wersji Novell-DOS 7. Ma to związek z wprowadzeniem w życie ustawy o prawie autorskim przy jednoczesnej sprzedaży komputerów przez większość firm z licencjonowaną wersją systemu MS-DOS. Poza tym w sytuacji, gdy na rynku popularnym króluje Windows, odbiorcy mniej interesują się ulepszeniami podstawowego systemu. Obrazy, okna, animacja są tym co obecnie przyciąga uwagę masowego odbiorcy. Dlatego też należy sądzić, że uzupełnienia, wprowadzone w systemie Novell-DOS 7, zainteresują bardziej specjalistów oraz posiadaczy systemu sieciowego Novell, a system nie osiągnie na naszym rynku sukcesu komercyjnego. System Novell-DOS .7 (podobnie jak wcześniej DR-DOS) utrzymuje standardowy zestaw nazw poleceń znany z wersji DOSu firm IBM i Microsoft. Istnieje kilka dodatkowych poleceń, a także wzbogacone wersje poleceń znanych. Można dla przykładu wspomnieć o kilku uzupełnieniach. Już w wersji 6 wprowadzono polecenie PASSWORD, pozwalające chronić pliki i katalogi przed zmianami. Dostęp do zabezpieczonych informacji wymaga każdorazowo podania hasła. Podobnie można chronić cały dysk.
Novell-DOS czyli konkurencja na poziomie podstawowym
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Kilka uwag o pozostałych poleceniach
Next Post
Polecenie LOGIN
Ostatnie wpisy
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
Komputery i reklama
- Jak zwiększyć zasięg reklamy komputerowej poprzez współpracę z blogerami
- Reklama na platformie Snapchat jako nowe medium promocji komputerów i technologii
- Reklama w programach partnerskich jako skuteczne narzędzie promocji gier komputerowych
- Komputery w reklamie kolekcjonerskiej – jak przyciągnąć uwagę fanów?
- Zastosowanie gamifikacji w reklamie komputerowej – jak zachęcić użytkowników do interakcji
- Reklama monitorów komputerowych – unikalne możliwości promocji
Kategorie
Technologia
- Jak zbudować silną markę w branży komputerowej poprzez reklamę?Jak zbudować silną markę w branży komputerowej poprzez reklamę? Branża …
- Reklama displayowa jako kluczowy element strategii marketingowej dla sklepów komputerowychReklama displayowa jako kluczowy element strategii marketingowej dla sklepów komputerowych …
- Najważniejsze wskaźniki sukcesu w reklamie branży komputerowejNajważniejsze wskaźniki sukcesu w reklamie branży komputerowej W dzisiejszych czasach …
- Jak zwiększyć konwersję z reklam Google Ads dla sklepu komputerowegoJak zwiększyć konwersję z reklam Google Ads dla sklepu komputerowego …
- Reklama tabletów – jak przekonać użytkowników do zakupu?Reklama tabletów – jak przekonać użytkowników do zakupu? W dzisiejszych …
- Wykorzystanie influencerów w reklamie komputerowejWykorzystanie influencerów w reklamie komputerowej W dzisiejszych czasach, gdzie media …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy