Świadomość, że otaczające nas rzeczy stają się lepsze, że pozostają takie same bądź że się degenerują, ciąży na naszej zdolności lub niezdolności zmieniania ich we właściwym kierunku, szczególnie w sensie materialnym — uzyskiwania lepszego pożywienia, lepszego schronienia, większego komfortu. Grecki pesymizm był zapewne po części pochodną niepowodzeń w doskonaleniu kontroli przyrody, a optymizm, który przez wieki panował w Europie Zachodniej, współistniał z umiejętnością bardziej efektywnego ujarzmiania sił natury. Wiara w postęp jest po prostu wiarą w zdolność ludzkości do działania; czas nie jest już wrogiem powodującym jedynie rozpad i zniszczenie, ale sprzymierzeńcem w polepszaniu rasy ludzkiej.
OTACZAJĄCE NAS RZECZY
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
DWIE STRONY ZAGADNIENIA
Next Post
WPŁYW TECHNOLOGII ELEKTRONICZNEJ
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Jak wykorzystać analizę danych do optymalizacji kampanii reklamowej komputerów?
- Wybór odpowiedniego systemu reklamy dla produktów komputerowych
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Reklama w aplikacjach do treningu umysłu – jak dotrzeć do pasjonatów oprogramowania edukacyjnego
- Trendy w reklamie smartphone’ów – czego oczekują użytkownicy?
- Reklama w aplikacjach do zarządzania projektami – jak przyciągnąć uwagę specjalistów IT
Kategorie
Technologia
- Reklama w podcastach jako skuteczne narzędzie promocji sklepu komputerowegoReklama w podcastach jako skuteczne narzędzie promocji sklepu komputerowego Podcasty …
- Jak dopasować reklamę komputerową do różnych grup docelowychJak dopasować reklamę komputerową do różnych grup docelowych W dzisiejszych …
- magdalena wasylik
- Jak wykorzystać dane demograficzne w kreowaniu skutecznej reklamy komputerowejJak wykorzystać dane demograficzne w kreowaniu skutecznej reklamy komputerowej W …
- Kreowanie wizerunku marki w reklamie głośników komputerowychKreowanie wizerunku marki w reklamie głośników komputerowych W dzisiejszych czasach …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach z artykułami historycznymi dla entuzjastów technologiiDlaczego warto inwestować w reklamę na platformach z artykułami historycznymi …
- Jak wykorzystać analizę danych do optymalizacji kampanii reklamowej komputerów?Jak optymalizować kampanię reklamową komputerów za pomocą analizy danych? W …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy