Można także wysunąć poważny argument: każdy, kto pracuje z komputerem, wkracza niejako w inny czasowo świat, w świat nanosekund (miliardowych sekundy). Jeśli początkowo próbujemy zrozumieć czas komputerowy w kategoriach poprzednich doświadczeń, nasze spojrzenie ulega wkrótce odwróceniu: sposób, w jaki komputer „przetwarza” czas, staje się modelem dla naszego myślenia o przemijaniu czasu w przyrodzie i w kulturze w ogólności. A oto druga strona zagadnienia. Ludzie i kultury, które oni tworzą, istnieją w czasie, ich praca rozwija się w czasie, a upływ czasu znaczy ich sukces lub klęskę.’ Optymizm lub pesymizm kulturowy co do przyszłości także jest po części zdeterminowany przez technologię.
DWIE STRONY ZAGADNIENIA
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
BARDZO SZYBKIE
Next Post
OTACZAJĄCE NAS RZECZY
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Wykorzystanie technologii wirtualnej rzeczywistości w reklamie komputerowej
- Reklama na Google Maps jako narzędzie dotarcia do lokalnych klientów sklepu komputerowego
- Jak wykorzystać reklamę programową na platformach społecznościowych w branży komputerowej
- Marketing afiliacyjny w sektorze komputerowym
- Komputery w reklamie ulicznej – jak przyciągnąć uwagę przechodniów?
- Reklama tabletów graficznych – jak przyciągnąć uwagę artystów?
Kategorie
Technologia
- Segmentacja rynku a skuteczne kampanie reklamowe w branży komputerowejSegmentacja rynku a skuteczne kampanie reklamowe w branży komputerowej Wprowadzenie …
- Produkty komputerowe w reklamie wideo – jak przyciągnąć uwagę?Produkty komputerowe w reklamie wideo – jak przyciągnąć uwagę? W …
- Reklama w grach komputerowych a rozwój strategii marketingowejReklama w grach komputerowych a rozwój strategii marketingowej Gry komputerowe …
- Reklama w programach partnerskich jako skuteczne narzędzie promocji gier komputerowychReklama w programach partnerskich jako skuteczne narzędzie promocji gier komputerowych …
- Reklama dla osób korzystających z komputerów w celach edukacyjnych – jak przekonać do własnego produktu?Reklama dla osób korzystających z komputerów w celach edukacyjnych – …
- Komputery w reklamie sportowej – jak przyciągnąć uwagę kibiców?Komputery w reklamie sportowej – jak przyciągnąć uwagę kibiców? W …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy