Konkurencja na rynku wymaga od producentów ciągłego wprowadzania ulepszeń do swoich produktów. Dlatego co kilka miesięcy pojawiają się nowe wersje tych samych aplikacji, oznaczone kolejnymi numerami. Stopień nowości w kolejnych wersjach może być bardzo różny. Dotąd obowiązywała konwencja, że zmiana podstawowego numeru wersji oznacza istotne zmiany produktu, a numeru kolejnego – odnosi się do zmian drobnych. Tak więc wersja 5.0 różniła się istotnie od wersji 4.0 lub 4.1, natomiast wersja 5.1 wprowadzała drobne poprawki lub ulepszenia do 5.0. Ostatnio obserwuje się tendencję do licytacji na numery wersji. Tak więc niektóre firmy wprowadzają kolejną wersję bez istotnych dodatków czy uzupełnień. Czasem też chodzi o wyprzedzenie numerem konkurenta. Typowy przykład to system DR-DOS (od wersji 7.0 określany jako Novell-DOS) z numeracją pomyślaną w ten sposób, aby mieć zawsze numer wyższy niż MS- DOS. Niezależnie od faktycznych różnic pomiędzy produktami obu konkurencyjnych firm, system Novell-DOS z numerem 7.0 wydaje się być lepszym (nowszym, sprawniejszym) od MS-DOS o numerze 6.0. Nie dyskutując tu kwestii wyższości jednego systemu nad drugim, można stwierdzić, źe osiągnięto tu istotny efekt psychologiczny. Warto jednak zaznaczyć, że Novell-DOS nie zyskał jak dotąd popularności w Polsce.
Wersje poszczególnych aplikacji
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Możliwość pracy w odpowiednim środowisku
Next Post
firma Microsoft
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Reklama serwerów komputerowych – jak dotrzeć do klientów?
- Reklama programatyczna a precyzyjne targetowanie w branży IT
- Dlaczego kampanie reklamowe dla komputerów niezbędne są w każdym sezonie
- Reklama dla gejmerów – jak trafić do tej specyficznej grupy odbiorców?
- Reklama na LinkedIn jako kluczowa strategia marketingowa dla sklepów komputerowych
- Komputery w reklamie ulicznej – jak przyciągnąć uwagę przechodniów?
Kategorie
Technologia
- Jak wykorzystać influencer marketing w sektorze komputerowymJak wykorzystać influencer marketing w sektorze komputerowym W dzisiejszych czasach …
- Reklama outstream: Nowy sposób promocji komputerów i technologiiReklama outstream: Nowy sposób promocji komputerów i technologii W dzisiejszym …
- Jak zachęcić klientów do zakupu komputerów poprzez udzielanie darmowych poradJak zachęcić klientów do zakupu komputerów poprzez udzielanie darmowych porad …
- Jak prowadzić kampanie reklamowe na YouTube dla branży komputerowej?Jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe na YouTube dla branży komputerowej? …
- Jak skutecznie wykorzystać social media w kampaniach reklamowych dla sprzętu ITJak skutecznie wykorzystać social media w kampaniach reklamowych dla sprzętu …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach edukacyjnych dla specjalistów ITDlaczego warto inwestować w reklamę na platformach edukacyjnych dla specjalistów …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy