Konkurencja na rynku wymaga od producentów ciągłego wprowadzania ulepszeń do swoich produktów. Dlatego co kilka miesięcy pojawiają się nowe wersje tych samych aplikacji, oznaczone kolejnymi numerami. Stopień nowości w kolejnych wersjach może być bardzo różny. Dotąd obowiązywała konwencja, że zmiana podstawowego numeru wersji oznacza istotne zmiany produktu, a numeru kolejnego – odnosi się do zmian drobnych. Tak więc wersja 5.0 różniła się istotnie od wersji 4.0 lub 4.1, natomiast wersja 5.1 wprowadzała drobne poprawki lub ulepszenia do 5.0. Ostatnio obserwuje się tendencję do licytacji na numery wersji. Tak więc niektóre firmy wprowadzają kolejną wersję bez istotnych dodatków czy uzupełnień. Czasem też chodzi o wyprzedzenie numerem konkurenta. Typowy przykład to system DR-DOS (od wersji 7.0 określany jako Novell-DOS) z numeracją pomyślaną w ten sposób, aby mieć zawsze numer wyższy niż MS- DOS. Niezależnie od faktycznych różnic pomiędzy produktami obu konkurencyjnych firm, system Novell-DOS z numerem 7.0 wydaje się być lepszym (nowszym, sprawniejszym) od MS-DOS o numerze 6.0. Nie dyskutując tu kwestii wyższości jednego systemu nad drugim, można stwierdzić, źe osiągnięto tu istotny efekt psychologiczny. Warto jednak zaznaczyć, że Novell-DOS nie zyskał jak dotąd popularności w Polsce.
Wersje poszczególnych aplikacji
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Możliwość pracy w odpowiednim środowisku
Next Post
firma Microsoft
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Zalety reklamy radioowej dla sklepu komputerowego
- Reklama akcesoriów komputerowych dla graczy – jak przyciągnąć uwagę entuzjastów?
- Reklama dla osób zainteresowanych tworzeniem muzyki – jak skutecznie dotrzeć do nich?
- Reklama na platformach e-commerce w kontekście sprzętu komputerowego
- Reklama na portalach medytacyjnych w kontekście promocji produktów komputerowych usprawniających relaks
- Dlaczego warto współpracować z influencerami w reklamie komputerowej
Kategorie
Technologia
- Jak skutecznie wykorzystywać e-maile w reklamie komputerowej?Jak skutecznie wykorzystywać e-maile w reklamie komputerowej? W dzisiejszych czasach …
- Jak skutecznie wykorzystywać podcasty w reklamie komputerowej?Podkręć skuteczność swojej reklamy komputerowej dzięki podcastom Podkasty zdobywają coraz …
- Kreowanie wizerunku marki w reklamie sprzętu komputerowegoKreowanie wizerunku marki w reklamie sprzętu komputerowego Wyobraź sobie, że …
- Jak skutecznie wykorzystywać livestreaming w reklamie sprzętu komputerowego?Livestreaming stał się jednym z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w reklamie …
- Wykorzystanie marketingu szeptanego w branży komputerowejWykorzystanie marketingu szeptanego w branży komputerowej W branży komputerowej konkurencja …
- Komputery w reklamie prasowej – jak przekonać czytelników?Komputery w reklamie prasowej – jak przekonać czytelników? W dzisiejszych …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy