Wszystkie zadania, wykonywane przez programy systemu Windows, mają swoje bardziej skomplikowane odpowiedniki. W następnym artykule, przy omawianiu poszczególnych aplikacji, będzie pokazane stopniowe zwiększanie zakresu możliwości w coraz to nowszych aplikacjach. Oczywiście omówienie ich znacznie przekracza ramy tej strony ale zestawienie ich cech z tym, co otrzymujemy wraz z systemem, pozwoli na orientację w wielkości oferty. Wśród wewnętrznych grup okien systemu Windows wyróżnić można grupę Główną (Main) oraz aplikacje własne Windows określane jako Akcesoria (Accessories). Pierwsza z nich zawiera działania związane z obsługą pracy systemu, druga szereg programów o różnym stopniu komplikacji. Narzędziem do przesyłania informacji między programami aplikacyjnymi jest wspomniany już wcześniej Schowek (ang. Clipboard). Każda informacja może zostać zapisana w buforze, a następnie przeniesiona do innego programu. Angielski termin clipboard najlepiej oddaje zasadę działania schowka użytkownik przypina szereg elementów pinezkami do tablicy widocznej z każdego programu, aby je zdjąć we właściwym momencie i wykorzystać w dalszej pracy.
Zadania systemu Windows i ich odpowiedniki
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Ważniejsze aplikacje Windows
Next Post
Obsługa systemu
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Reklama audio w kontekście sprzedaży oprogramowania – case study
- Reklama w aplikacjach do planowania harmonogramu – jak dotrzeć do projektantów oprogramowania do zarządzania czasem
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę w aplikacjach fitnessowych dla sprzętu komputerowego
- Jak wykorzystać reklamę na portalach tablicowych do promocji sprzętu komputerowego
- Reklama interaktywna jako kreatywne narzędzie w promocji komputerów
- Marketing afiliacyjny w sektorze komputerowym
Kategorie
Technologia
- Nowe trendy w reklamie drukarek 3DNowe trendy w reklamie drukarek 3D Obecny rynek drukarek 3D …
- Jak skutecznie korzystać z kampanii remarketingowych w branży komputerowejJak skutecznie korzystać z kampanii remarketingowych w branży komputerowej Jednym …
- Trendy w reklamie robotów – czego oczekują użytkownicy?Trendy w reklamie robotów – czego oczekują użytkownicy? Roboty i …
- Jak unikać kontrowersji w reklamie IT – case studyJak unikać kontrowersji w reklamie IT – case study W …
- Reklama programatyczna a rozwijanie biznesu w branży ITReklama programatyczna a rozwijanie biznesu w branży IT W dzisiejszych …
- Trendy w reklamie serwerów komputerowych – czego oczekują administratorzy?Trendy w reklamie serwerów komputerowych – czego oczekują administratorzy? W …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy