Nikt nie może twierdzić, że zna francuski, jeśli potrafi tylko odróżniać w zdaniach francuskich podmiot od orzeczenia, lecz kompilator rozumie FORTRAN właśnie w tym sensie — potrafi zanalizować składnię zdań w FORTRANie. Z tego względu wyrażenia napisane w FORTRANie, albo w jakimkolwiek innym języku wysokiego poziomu, muszą być strukturalnie jednoznaczne. Kompilator nie może wybierać między alternatywnymi analizami; na mocy definicji brak mu ludzkiej umiejętności interpretacji. Tutaj zatem kryje się zasadnicza cecha języka komputerowego: w jego warstwowej albo hierarchicznej strukturze. Kody komputerowe klasyfikuje się w zależności od ich dystansu w stosunku do binarnego języka rozkazów maszynowych i bliskości w stosunku do tradycyjnych języków matematyki i logiki. Na najwyższym szczeblu znajdują się takie języki kompila- cyjne jak FORTRAN, poniżej nich są języki asemblera, a jeszcze niżej — rozkazy maszynowe .
ZASADNICZA CECHA
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
KAŻDE POLECENIE
Next Post
MOŻLIWE POZIOMY
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Wykorzystanie marketingu programatycznego w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę PLN (Pay Later Network) w kampaniach IT
- Jak wykorzystać reklamę na mobilnych aplikacjach w promocji sprzętu IT
- Gogle oraz aplikacje oculus
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Reklama dla osób zainteresowanych sztuczną inteligencją – jak skutecznie dotrzeć do nich?
Kategorie
Technologia
- Reklama natywna jako strategia marketingowa w branży komputerowejReklama natywna jako strategia marketingowa w branży komputerowej Artykuł sponsorowany …
- Komputery w służbie reklamy – optymalne strategie wykorzystaniaKomputery w służbie reklamy – optymalne strategie wykorzystania Obecnie, w …
- Reklama dla osób, które wymagają wydajnego sprzętu do obróbki wideo – jak przekonać do zakupu?Reklama dla osób, które wymagają wydajnego sprzętu do obróbki wideo …
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowejW dzisiejszym artykule przyjrzymy się tematowi wykorzystania grafiki 3D w …
- Reklama w programach telewizyjnych jako skuteczne narzędzie promocji komputerówReklama w programach telewizyjnych jako skuteczne narzędzie promocji komputerów Może …
- Wpływ neuromarketingu na kreację reklam w branży komputerowejWpływ neuromarketingu na kreację reklam w branży komputerowej Neuromarketing, czyli …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy