Edytor tekstów pakietu Works jest uproszczoną wersją edytora Word dla Windows. Obejmuje wszystkie podstawowe funkcje redagujące, zaś zestaw czcionek odpowiada zdefiniowanemu w danej wersji systemu Windows. To samo dotyczy instalacji drukarki. Fragment tekstu z obrazkiem pochodzącym z zestawu grafik programu MS Draw. Wprowadzony obraz może być modyfikowany w programie graficznym, zaś w edytorze można go przenosić w inne miejsce oraz przeskalowywać. Podsumowując, Microsoft WORKS jest wygodnym narzędziem dla każdego, kto pracując w systemie Windows chce niewielkim kosztem korzystać z edytora, arkusza i bazy danych. Cena jest umiarkowana, a wprowadzenie polskiej wersji Works 2.0 i 3.0 znacznie rozszerza krąg użytkowników. Kupujący otrzymuje też podręcznik użytkowania pakietu w języku polskim. Tytuł artykułu sygnalizuje poruszany w nim temat. Jeśli myślimy o przyszłości, to musimy się dziś zastanowić, jakim numerem wersji będzie opatrzony nasz program za dwa-trzy lata. Czy będzie to jego wersja 31.5? A może będzie to inny produkt o innej nazwie działający na komputerach nowej generacji? Może wtedy dzisiejsze IBM PC będą służyły tylko dzieciom (z uboższych rodzin) tak, jak się to dziś dzieje z modnymi kilka lat temu komputerami Amstrad 6128 lub IBM PC XT? Jednoznaczna odpowiedź na to pytanie wydaje się dziś trudna.
Co dalej
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Charakterystyka elementów pakietu
Next Post
Kilka słów o trudnościach prognozowania
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Dlaczego warto inwestować w reklamę w aplikacjach zarządzających budżetem dla użytkowników IT
- Kreacja i design w reklamie komputerowej – jak wyróżnić się?
- 7 sposobów na zwiększenie sprzedaży komputerów dzięki reklamie
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę PLN (Pay Later Network) w kampaniach IT
- Komputery Apple w reklamie – jak przekonać użytkowników?
- Jak optymalizować kampanie reklamowe w branży komputerowej
Kategorie
Technologia
- Reklama online a zjawisko banner blindness – jak przekonać użytkowników do interakcjiReklama online a zjawisko banner blindness – jak przekonać użytkowników …
- Jakie są trendy w reklamie na portalach lifestyle’owych dla fanów sprzętu komputerowegoJakie są trendy w reklamie na portalach lifestyle’owych dla fanów …
- Reklama serwisów komputerowych – jak zbudować zaufanie do marki?Reklama serwisów komputerowych – jak zbudować zaufanie do marki? W …
- Najlepsze sposoby na wykorzystanie reklamy społecznościowej w promocji sklepu komputerowegoNajlepsze sposoby na wykorzystanie reklamy społecznościowej w promocji sklepu komputerowego …
- Reklama na portalach turystycznych w kontekście produktów komputerowych dla podróżnikówReklama na portalach turystycznych w kontekście produktów komputerowych dla podróżników …
- Kluczowe czynniki sukcesu w reklamie komputerowej: Jak osiągnąć lepsze wyniki?Kluczowe czynniki sukcesu w reklamie komputerowej: Jak osiągnąć lepsze wyniki? …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy