Edytor tekstów pakietu Works jest uproszczoną wersją edytora Word dla Windows. Obejmuje wszystkie podstawowe funkcje redagujące, zaś zestaw czcionek odpowiada zdefiniowanemu w danej wersji systemu Windows. To samo dotyczy instalacji drukarki. Fragment tekstu z obrazkiem pochodzącym z zestawu grafik programu MS Draw. Wprowadzony obraz może być modyfikowany w programie graficznym, zaś w edytorze można go przenosić w inne miejsce oraz przeskalowywać. Podsumowując, Microsoft WORKS jest wygodnym narzędziem dla każdego, kto pracując w systemie Windows chce niewielkim kosztem korzystać z edytora, arkusza i bazy danych. Cena jest umiarkowana, a wprowadzenie polskiej wersji Works 2.0 i 3.0 znacznie rozszerza krąg użytkowników. Kupujący otrzymuje też podręcznik użytkowania pakietu w języku polskim. Tytuł artykułu sygnalizuje poruszany w nim temat. Jeśli myślimy o przyszłości, to musimy się dziś zastanowić, jakim numerem wersji będzie opatrzony nasz program za dwa-trzy lata. Czy będzie to jego wersja 31.5? A może będzie to inny produkt o innej nazwie działający na komputerach nowej generacji? Może wtedy dzisiejsze IBM PC będą służyły tylko dzieciom (z uboższych rodzin) tak, jak się to dziś dzieje z modnymi kilka lat temu komputerami Amstrad 6128 lub IBM PC XT? Jednoznaczna odpowiedź na to pytanie wydaje się dziś trudna.
Co dalej
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Charakterystyka elementów pakietu
Next Post
Kilka słów o trudnościach prognozowania
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Reklama laptopów dla studentów – jak przyciągnąć uwagę młodych ludzi?
- Reklama monitorów komputerowych – unikalne możliwości promocji
- Dlaczego warto inwestować w reklamę w prasie branżowej dla komputerów
- Reklama programowa w branży komputerowej: Jak wykorzystać potencjał automatyzacji
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę wideo w promocji komputerów
- Reklama dla osób zainteresowanych sztucznym życiem – jak dotrzeć do nich?
Kategorie
Technologia
- Reklama akcesoriów komputerowych dla osób prowadzących e-sport – jak przyciągnąć uwagę zawodników?Reklama akcesoriów komputerowych dla osób prowadzących e-sport – jak przyciągnąć …
- Jak optymalizować kampanie reklamowe w branży komputerowejJak optymalizować kampanie reklamowe w branży komputerowej W dzisiejszych czasach …
- Reklama typu pop-up: Czy warto stosować w branży komputerowej?Reklama typu pop-up: Czy warto stosować w branży komputerowej? W …
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę na portalach rozrywkowych dla fanów gier komputerowychJak skutecznie wykorzystać reklamę na portalach rozrywkowych dla fanów gier …
- Jak wykorzystać influencer marketing w sektorze komputerowymJak wykorzystać influencer marketing w sektorze komputerowym W dzisiejszych czasach …
- Reklama na platformie Spotify jako skuteczne narzędzie budowania świadomości marki komputerowejReklama na platformie Spotify jako skuteczne narzędzie budowania świadomości marki …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy