Różne rozkazy mogą ’wymagać różnych odcinków czasu, np. rozkaz dodawania może wymagać jedynie ułamka tego czasu, jaki jest potrzebny do bardziej skomplikowanej operacji dzielenia. Ta różnorodność musi być brana pod uwagę przez mechanizm sekwencyjny, który decyduje, ile pulsów czasu należy przypisać każdemu rozkazowi. Nawet dla najpowolniejszego mikrokomputera jest to kwestia, być może, jednej setnej milionowej sekundy zamiast dziesięciu milionowych sekundy; czytelnik może więc zasadnie pytać, czy te drobne ułamki oszczędzonego lub straconego czasu rzeczywiście mają jakiekolwiek znaczenie. W rzeczywistości inżynier lub programista nie jest bardziej zadowolony z procesora, który marnuje czas, niż byłby z silnika, który trwoni benzynę, czas bowiem jest właśnie tym, co komputer winien oszczędzać.
RÓŻNE ROZKAZY
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
JAK WSZĘDZIE
Next Post
PROCESOR CENTRALNY
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Komputery w reklamie kinowej – jak skutecznie przyciągnąć uwagę widzów?
- Jak skutecznie wykorzystywać podcasty w reklamie komputerowej?
- 7 sposobów na zwiększenie sprzedaży komputerów dzięki reklamie
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach transmisji na żywo z wydarzeń IT
- Jak skutecznie dotrzeć do młodych klientów z ofertą komputerową
- Jak przyciągnąć uwagę użytkowników poprzez interaktywną reklamę komputerową
Kategorie
Technologia
- Jak przyciągnąć uwagę klientów poprzez kreatywne treści reklamowe w branży komputerowejJak przyciągnąć uwagę klientów poprzez kreatywne treści reklamowe w branży …
- Reklama na portalach edytorskich w kontekście promocji oprogramowania dla pisarzyReklama na portalach edytorskich w kontekście promocji oprogramowania dla pisarzy …
- Jak przekonać potencjalnych klientów do zakupu produktów komputerowych poprzez reklamę ofertowąJak przekonać potencjalnych klientów do zakupu produktów komputerowych poprzez reklamę …
- Jak korzystać z reklamy na portalu IMDb w kontekście promocji filmów i seriali o tematyce ITJak promować filmy i seriale o tematyce IT za pomocą …
- Jakie są trendy w projektowaniu banerów reklamowych dla sprzętu komputerowegoJakie są trendy w projektowaniu banerów reklamowych dla sprzętu komputerowego …
- Wykorzystanie inteligentnych współczynniki konwersji (ICR) w kampaniach reklamowych dla firm ITWykorzystanie inteligentnych współczynników konwersji (ICR) w kampaniach reklamowych dla firm …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy