Językami programowania nikt nie mówi, i to jest kolejna ogromna różnica. Nie są one tak zaprogramowane, by móc je rozumieć w słownej komunikacji, gdyż współczesne komputery kiepsko sobie jeszcze radzą z rozumieniem fal dźwiękowych. Nawet gdyby możliwe było mówienie do komputera, co jest wy- obrażalne {i realizowane — tłum.], niewielu programistów chciałoby prowadzić dialog w FORTRANie. W tym względzie obraz przedstawiany w literaturze science fiction jest ścisły. Kiedy ludzie przemawiają do swoich robotów i mózgów elektronowych, używają języka w rodzaju uproszczonego angielskiego, ^ często opuszczając rodzajniki i inne mniej ważne słowa, co wiąże się z preferowaniem przez komputery redukcji języka do jego logicznego szkieletu. Mówienie FORT- RANem byłoby równie trudne jak mówienie algebrą, ponieważ relacje, które ten kod ustala, są ułożone w przestrzeni i analizowane metodą wzrokową.
JĘZYKI PROGRAMOWANIA
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
JĘZYK KOMPUTEROWY
Next Post
WYTRWALI PROGRAMIŚCI
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Wykorzystanie marketingu kontekstowego w branży produkcji filmowej
- Jak stworzyć spersonalizowaną kampanię reklamową dla klientów zainteresowanych komputerami?
- Reklama online a zjawisko banner blindness – jak przekonać użytkowników do interakcji
- 7 sposobów na zwiększenie sprzedaży komputerów dzięki reklamie
- Reklama dla tzw. kasualowych graczy – jak zachęcić nowe osoby do gry
- Nowe trendy w reklamie drukarek komputerowych
Kategorie
Technologia
- Jak efektywnie promować nowe produkty komputerowe za pomocą reklamyJak efektywnie promować nowe produkty komputerowe za pomocą reklamy Wprowadzenie: …
- Reklama programistyczna – jak skutecznie dotrzeć do specjalistów?Reklama programistyczna – zagadnienie skutecznego docierania do specjalistów Współczesny świat …
- Reklama wizualna komputerowa a subtelna promocja markiReklama wizualna komputerowa a subtelna promocja marki W dzisiejszych czasach, …
- Komputery w reklamie sportów ekstremalnych – jak przyciągnąć uwagę fanów?Komputery w reklamie sportów ekstremalnych – jak przyciągnąć uwagę fanów? …
- Komputery w reklamie muzycznej – jak przekazać przekaz dźwiękowy?Komputery w reklamie muzycznej – jak skutecznie przekazać przekaz dźwiękowy? …
- Content marketing jako kluczowy element promocji sklepu komputerowegoW dzisiejszych czasach konkurencja na rynku sklepów komputerowych jest ogromna. …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy