Kartoteka to prosty system bazy danych, pozwalający przechowywać niewielką liczbę danych (tekstowych lub graficznych), oraz wyszukiwać odpowiednie informacje za pomocą słów kluczowych. Okno przedstawione w artykule pokazuje obraz kartoteki symbolizowanej graficznie przy użyciu obrazków „fiszek kartotekowych”. Każda fiszka zawiera informacje kluczowe (Indeks – Index) oraz właściwy tekst. Wyszukiwanie informacji odbywa się w ramach tekstu lub według wiersza indeksowego. Ta druga możliwość jest szybsza. Wypełniając pustą kartę, wprowadza się najpierw tekst indeksowy (można go pominąć), a następnie wiersze informacyjne. Karty mogą być wyświetlane jako plik kart, jak pokazano to na rysunku, lub też jako alfabetyczna lista informacji indeksowych. Działanie odbywa się poprzez menu obejmujące sześć pozycji (w tym informacje pomocnicze). W artykule pole indeksowe stanowią nazwy kolejnych firm umieszczonych w rejestrze. Stanowią one kryterium dla szybkiego wyszukiwania danych. Na samych kartach znajdować się mogą adresy,telefony, różne informacje opisowe o firmie itp. Może być także dołączona grafika (rysunek
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Wykorzystanie automatyki w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę na portalach rekrutacyjnych dla sektora komputerowego
- Reklama displayowa jako kluczowy element strategii marketingowej dla sklepów komputerowych
- Jak zaplanować multimedialną kampanię reklamową dla sklepu komputerowego
- Kreowanie wizerunku marki w reklamie kamer internetowych
- Zastosowanie gamifikacji w reklamie komputerowej – jak zachęcić użytkowników do interakcji
Kategorie
Technologia
- Jak skutecznie promować nowe technologie poprzez reklamy wideoJak skutecznie promować nowe technologie poprzez reklamy wideo Promocja nowych …
- Komputery w reklamie kinowej – jak skutecznie przyciągnąć uwagę widzów?Komputery w reklamie kinowej – jak skutecznie przyciągnąć uwagę widzów? …
- Reklama programmatic w branży komputerowej: Czy warto inwestować?Reklama programmatic w branży komputerowej: Czy warto inwestować? W dzisiejszych …
- Jak przekonać klientów do zakupu komputerów przez e-mail marketingJak przekonać klientów do zakupu komputerów przez e-mail marketing Jest …
- Reklama outstream: Nowy sposób promocji komputerów i technologiiReklama outstream: Nowy sposób promocji komputerów i technologii W dzisiejszym …
- Reklama programowa na platformach streamingowych: Wyzwanie dla branży komputerowejReklama programowa na platformach streamingowych: Wyzwanie dla branży komputerowej W …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy