Podstawową zaletą programu jest możliwość drukowania bez zatrzymywania na ten czas pracy systemu. Warunek ten spełnia polecenie Print w systemie DOS, ale bez jakichkolwiek możliwości sterowania wydrukiem. Print Manager pozwala określić priorytet drukowania w systemie. Zależnie od wyboru użytkownika priorytet może być Wysoki, Średni lub Niski (ang. high, medium, Iow). Przy wysokim priorytecie druk będzie szybki, a praca w innym, wykonywanym równolegle programie zostanie znacznie spowolniona. Im niższy priorytet, tym dłuższy czas drukowania, a swobodniejsza praca w innym programie użytkowym. Pliki ustawiane są w kolejce. Wyświetlona jest też lista dostępnych drukarek. Drukowanie można w dowolnej chwili zawiesić (Ctrl-P), a następnie wznowić (Ctrl-R). Podobnie, jak w poleceniu Drukuj (Print), tworzona jest kolejka plików oczekujących na wydrukowanie. Kolejka plików jest wyświetlana, a położenie pliku w kolejce (poza plikiem aktualnie drukowanym) można zmienić, korzystając z myszy lub klawiszy kursora (Ctrl-strzałka). Wskazany plik można z kolejki usunąć. Wznowienie drukowania wymaga wybrania przycisku Wzów (Resume).
Menedżer wydruku
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Katalog narzędzi
Next Post
Program przystosowany do pracy w sieci
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Strategie remarketingowe dla mniejszych firm komputerowych
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę PLN (Pay Later Network) w kampaniach IT
- Reklama w aplikacjach do tworzenia grafiki – jak dotrzeć do projektantów oprogramowania graficznego
- Jak wykorzystać storytelling w reklamie komputerów i technologii
- Jak wykorzystać kampanie reklamowe na LinkedIn w branży komputerowej
- Jak wykorzystać remarketing dynamiczny do zwiększenia sprzedaży komputerów
Kategorie
Technologia
- Jak wykorzystać chatboty do prowadzenia interaktywnej reklamy komputerowejJak wykorzystać chatboty do prowadzenia interaktywnej reklamy komputerowej Chatboty są …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach dietetycznych dla użytkowników sprzętu ITDlaczego warto inwestować w reklamę na platformach dietetycznych dla użytkowników …
- Reklama audio jako skuteczne narzędzie promocji sklepu komputerowegoReklama audio jako skuteczne narzędzie promocji sklepu komputerowego W przypadku …
- Jak zwiększyć konwersję z reklam Google Ads dla sklepu komputerowegoJak zwiększyć konwersję z reklam Google Ads dla sklepu komputerowego …
- Wykorzystanie technologii 5G w reklamie komputerowejWykorzystanie technologii 5G w reklamie komputerowej Przyglądając się dynamicznie rozwijającemu …
- Reklama outdoorowa jako skuteczne narzędzie promocji komputerów i technologiiReklama outdoorowa jako skuteczne narzędzie promocji komputerów i technologii Promocja …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy