Paleta zawiera dostępny zestaw barw oraz wzorów, które mogą występować jako tło lub jako podstawowy element rysunku. Zmiana tła rysunku może nastąpić tylko przed wprowadzeniem nowego rysunku i nie może być zmieniana podczas kreślenia. Można w dowolnej chwili zmieniać barwę kreślenia (lewy klawisz myszy) oraz tło dla wskazanego fragmentu (prawy klawisz myszy). Także wybór grubości linii może być dokonany w dowolnym momencie. Przy rozpoczęciu pracy tło jest białe a kolor kreślenia czarny. Menu poziome zawiera szereg działań. Ciekawa jest możliwość znacznego powiększenia fragmentu obrazka, gdzie można punkt po punkcie korygować obraz. Obraz można też przesuwać, odbijać, zmienia jego wymiary i barwy. Plik Menu zawiera wszystkie standardowe opcje dotyczące plików (inicjowanie nowego rysunku, odczyt z dysku, zapis na dysk, zakończenie pracy) oraz drukowania (nagłówki i marginesy, wydruk, parametry drukarki). Edycja. Tu również znajdują się typowe działania: anulowanie ostatniego polecenia, przesyłanie do i z bufora pośredniczącego oraz wczytanie i zapisanie fragmentu rysunku. Widok. Rysunek można oglądać fragmentami w powiększeniu (Powiększ – Zoom in) lub w całości w zmniejszeniu (Pomniejsz – Zoom out). Można też rozszerzyć rysunek na cały ekran, usuwając wszystkie menu lub jego poszczególne elementy. Orientację w położeniu poszczególnych elementów rysunku ułatwia możliwość wyświetlenia współrzędnych bieżącego położenia kursora.
Paleta i grubość linii
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Reklama na platformie YouTube jako skuteczne narzędzie promocji komputerów i akcesoriów
- Jak dopasować reklamę komputerową do różnych grup docelowych
- Jak stworzyć spersonalizowaną kampanię reklamową dla klientów zainteresowanych komputerami?
- Reklama systemów operacyjnych – jak zachęcić użytkowników do aktualizacji?
- Jak przekonać klientów do zakupu komputerów przez e-mail marketing
- Wykorzystanie inteligentnych współczynniki konwersji (ICR) w kampaniach reklamowych dla firm IT
Kategorie
Technologia
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?Reklama od dawna stanowi istotny element w promocji i dotarciu …
- Zalety i wady kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych dla branży komputerowejZalety i wady kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych dla branży …
- Komputery w reklamie ulicznej – jak przyciągnąć uwagę przechodniów?Komputery w reklamie ulicznej – jak przyciągnąć uwagę przechodniów? Reklama …
- Reklama systemów operacyjnych – jak zachęcić użytkowników do aktualizacji?Reklama systemów operacyjnych – jak przekonać użytkowników do aktualizacji? W …
- Reklama w aplikacjach do tworzenia grafiki – jak dotrzeć do projektantów oprogramowania graficznegoW dzisiejszych czasach projektowanie graficzne staje się coraz bardziej popularną …
- Reklama drukowana: Czy ma jeszcze sens w branży komputerowej?Reklama drukowana: Czy ma jeszcze sens w branży komputerowej? Czy …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy