Należy dysponować komputerem z procesorem 386 DX lub 486 SX. Lepsze procesory, 486 DX, różnią się dodatkowym układem (tzw. koprocesorem) przyśpieszającym wykonywanie operacji matematycznych. Nie jest to więc istotne przyśpieszenie pracy systemu Windows. Coraz więcej osób decyduje się na szybsze komputery z procesorem oznaczonym jako 486 DX2, z zegarem 66 Mhz. Ponadto wchodzą do szerszego użytku komputery kolejnej generacji określane jako Pentium. Podobnie jest z pamięcią komputera. W zasadzie wystarczy pamięć o pojemności 2MB , ale większą efektywność zyskuje się przy pamięci powiększonej do 4MB, a nawet 8MB. Pamięć 4 MB jest obecnie coraz częściej oferowania jako wyposażenie standardowe. W wielu instrukcjach dó programów można znaleźć uwagę „pełne możliwości program osiąga przy 8 MB pamięci operacyjnej”. Jeden megabajt pamięci kosztuje obecnie (jesień 1994) około miliona złotych. Trzeba zawsze pamiętać, że wszelkie rozszerzenia wiążą się z wyższymi kosztami, jest to jednak często inwestycja niezbędna.
Pnk rok waznosci konta
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Onyx boox c65s
Next Post
Samootwierające się strony
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Jak wykorzystać kampanie reklamowe na LinkedIn w branży komputerowej
- Komputery w reklamie związanej z podróżami – jak przyciągnąć uwagę miłośników odkrywania świata?
- Jak wykorzystać paid search do zwiększenia ruchu na stronie sklepu komputerowego
- Reklama w aplikacjach do zarządzania projektami – jak przyciągnąć uwagę specjalistów IT
- Trendy w reklamie komputerowej – czego warto się trzymać?
- Komputery i reklama w epoce rozwoju technologii mobilnych
Kategorie
Technologia
- Reklama w programach telewizyjnych jako skuteczne narzędzie promocji komputerówReklama w programach telewizyjnych jako skuteczne narzędzie promocji komputerów Może …
- Reklama dla dostawców internetu – jak dotrzeć do szerokiego grona odbiorców?Reklama dla dostawców internetu – jak dotrzeć do szerokiego grona …
- serwis kopertownic
- Reklama w podcastach branżowych jako skuteczne narzędzie dotarcia do profesjonalistówReklama w podcastach branżowych jako skuteczne narzędzie dotarcia do profesjonalistów …
- Reklama mobilna jako kluczowy kanał promocji w branży komputerowejReklama mobilna jako kluczowy kanał promocji w branży komputerowej Współczesny …
- Jakie formy reklamy sprawdzają się w branży komputerowej?Jakie formy reklamy sprawdzają się w branży komputerowej? Reklama odgrywa …
- Jak wykorzystać paid search do zwiększenia ruchu na stronie sklepu komputerowegoJak wykorzystać paid search do zwiększenia ruchu na stronie sklepu …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy