Gdybyśmy mogli podróżować w czasie i spędzić sześć miesięcy w starożytnych Atenach, tę właśnie różnicę percepcji ^uznalibyśmy za główną barierę między nami a Ateńczyka- mi. Żadne spotkania nie rozpoczynałyby się co do minuty, być może nawet co do pół godziny, nie byłoby też sposobów, by się dokładnie dowiedzieć, kiedy zacznie się kolacja, na którą nas zaproszono. Dla współczesnego człowieka byłoby to w najwyższym stopniu dezorganizujące. Tyrania rozkładu czasu tak nam juz weszła w krew, że jej brak wywoływałby tylko niepokój. Miarą czasu było dla starożytnych subiektywne odczucie. Godziny, które rzymski poeta spędzał ze swą kochanką, zdawały mu się minutami, minuty zaś, które Horacy spędzał z nudziarzem, wlokły mu się bez końca.
PODRÓŻE W CZASIE
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
CZAS DOŚWIADCZANY I CZAS MIERZONY
Next Post
JEDNOSTKI CZASU
Ostatnie wpisy
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowych
- Jakie reklamy są najskuteczniejsze dla użytkowników komputerów Mac?
Komputery i reklama
- Jak skutecznie promować nowe technologie poprzez reklamy wideo
- Komputery w reklamie eventowej – jak przyciągnąć uwagę uczestników?
- Reklama na platformach e-commerce: Jak skutecznie dotrzeć do klientów komputerowych
- Kreowanie wizerunku marki w reklamie komputerowej
- Jak zwiększyć efektywność reklamy komputerowej?
- Reklama na portalach medycznych w kontekście produktów komputerowych dla sektora zdrowia
Kategorie
Technologia
- Reklama na platformach streamingowych dla twórców treści IT – jak współpracować z influenceramiReklama na platformach streamingowych dla twórców treści IT – jak …
- Reklama radiowa jako skuteczne narzędzie dotarcia do klientów zainteresowanych komputeramiReklama radiowa jako skuteczne narzędzie dotarcia do klientów zainteresowanych komputerami …
- Jak wykorzystać podcasty do budowania świadomości marki komputerowejJak wykorzystać podcasty do budowania świadomości marki komputerowej Podcasty stały …
- Reklama na LinkedIn jako skuteczne narzędzie w promocji sklepu komputerowegoReklamy na LinkedIn – nowe możliwości dla sklepów komputerowych W …
- Komputery w reklamie radiowej – jak przekazać przekaz dźwiękowy?Komputery w reklamie radiowej – jak przekazać przekaz dźwiękowy? Komputery …
- Najlepsze strategie wykorzystywane przez sklepy komputerowe w kampaniach reklamowychNajlepsze strategie wykorzystywane przez sklepy komputerowe w kampaniach reklamowych Artykuł …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
charlie st cloud cda
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
pnk rok waznosci konta
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
weeb tv awaria
xperia e1 telepolis
zetafon koniec umowy