Gdybyśmy mogli podróżować w czasie i spędzić sześć miesięcy w starożytnych Atenach, tę właśnie różnicę percepcji ^uznalibyśmy za główną barierę między nami a Ateńczyka- mi. Żadne spotkania nie rozpoczynałyby się co do minuty, być może nawet co do pół godziny, nie byłoby też sposobów, by się dokładnie dowiedzieć, kiedy zacznie się kolacja, na którą nas zaproszono. Dla współczesnego człowieka byłoby to w najwyższym stopniu dezorganizujące. Tyrania rozkładu czasu tak nam juz weszła w krew, że jej brak wywoływałby tylko niepokój. Miarą czasu było dla starożytnych subiektywne odczucie. Godziny, które rzymski poeta spędzał ze swą kochanką, zdawały mu się minutami, minuty zaś, które Horacy spędzał z nudziarzem, wlokły mu się bez końca.
PODRÓŻE W CZASIE
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
CZAS DOŚWIADCZANY I CZAS MIERZONY
Next Post
JEDNOSTKI CZASU
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Jak przekonać potencjalnych klientów do zakupu produktów komputerowych poprzez reklamę ofertową
- Jak przyciągnąć uwagę klientów poprzez interaktywną reklamę komputerową
- Reklama w grach komputerowych: Nowe możliwości promocji produktów technologicznych
- Jak wykorzystać reklamę na platformach społecznościowych dla branży sztucznej inteligencji
- Reklama print screen: Jak przyciągnąć uwagę klientów do produktów komputerowych
- Reklama na imprezach branżowych jako sposób na dotarcie do specjalistów od komputerów
Kategorie
Technologia
- Reklama dla osób zainteresowanych cyberbezpieczeństwem – jak skutecznie dotrzeć do nich?Reklama dla osób zainteresowanych cyberbezpieczeństwem – jak skutecznie dotrzeć do …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na portalach z dziedzinowymi artykułami naukowymiDlaczego warto inwestować w reklamę na portalach z dziedzinowymi artykułami …
- Jak wpływać na emocje klientów sklepu komputerowego poprzez reklamęJak wpływać na emocje klientów sklepu komputerowego poprzez reklamę Reklama …
- Najnowsze trendy w reklamie komputerowejNajnowsze trendy w reklamie komputerowej Reklama komputerowa odgrywa kluczową rolę …
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę w aplikacjach fitnessowych dla sprzętu komputerowegoJak skutecznie wykorzystać reklamę w aplikacjach fitnessowych dla sprzętu komputerowego …
- Strategie reklamowe dla sklepów komputerowychSklepy komputerowe muszą stawić czoła coraz większej konkurencji na rynku, …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy