Program pisze się dla dwóch bardzo różnych typów czytelników: dla komputera, który go wykonuje, oraz dla użytkowników, którzy mogą chcieć go przeczytać i zmienić. Dla tej drugiej grupy programista wprowadza komentarze w języku angielskim, oddziela przestrzennie rozkazy, stara się, by program był tak jasny, jak to tylko możliwe. Projektanci zawsze próbują uczynić języki programowania bardziej naturalnymi i bardziej zrozumiałymi dla laików, z powodów ekonomicznych i technicznych. Świat biznesu chętnie obywałby się bez programistów, stawiając w ich miejsce, bezpośrednio przy komputerach, swoich urzędników i kierowników. Pozostaje jednak faktem, że obecne języki programowania są raczej kodami niż językami naturalnymi, a więc ludzie muszą spotkać się z maszyną dalej niż w pół drogi.
PROGRAM DLA DWÓCH TYPÓW
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
CZYTANIE I POPRAWIANIE
Next Post
ZACHOWANIE TAJEMNICZOŚCI
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Jak skutecznie promować nowe technologie poprzez reklamy wideo
- Reklama programowa w branży komputerowej: Jak wykorzystać potencjał automatyzacji
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach dietetycznych dla użytkowników sprzętu IT
- Wykorzystanie technologii AR/VR w reklamie komputerowej
- Jak korzystać z reklamy na platformie Pinterest w kontekście promocji produktów komputerowych
- Reklama displayowa dla gier wirtualnej rzeczywistości – jak dotrzeć do entuzjastów VR
Kategorie
Technologia
- Reklama akcesoriów komputerowych dla osób prowadzących e-sport – jak przyciągnąć uwagę zawodników?Reklama akcesoriów komputerowych dla osób prowadzących e-sport – jak przyciągnąć …
- Reklama w aplikacjach do treningu umysłu – jak dotrzeć do pasjonatów oprogramowania edukacyjnegoReklama w aplikacjach do treningu umysłu – jak dotrzeć do …
- Reklama kontekstowa jako narzędzie docierania do wyselekcjonowanej grupy odbiorcówReklama kontekstowa jako narzędzie docierania do wyselekcjonowanej grupy odbiorców W …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na portalach porównywarek cenowych dla sprzętu ITDlaczego warto inwestować w reklamę na portalach porównywarek cenowych dla …
- 7 sposobów na zwiększenie sprzedaży komputerów dzięki reklamie7 Sposobów na Zwiększenie Sprzedaży Komputerów Dzięki Reklamie W dzisiejszym …
- Komputery i reklama w epoce rozwoju technologii mobilnychKomputery i reklama w erze rozwoju technologii mobilnych Komputery i …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy