Program pisze się dla dwóch bardzo różnych typów czytelników: dla komputera, który go wykonuje, oraz dla użytkowników, którzy mogą chcieć go przeczytać i zmienić. Dla tej drugiej grupy programista wprowadza komentarze w języku angielskim, oddziela przestrzennie rozkazy, stara się, by program był tak jasny, jak to tylko możliwe. Projektanci zawsze próbują uczynić języki programowania bardziej naturalnymi i bardziej zrozumiałymi dla laików, z powodów ekonomicznych i technicznych. Świat biznesu chętnie obywałby się bez programistów, stawiając w ich miejsce, bezpośrednio przy komputerach, swoich urzędników i kierowników. Pozostaje jednak faktem, że obecne języki programowania są raczej kodami niż językami naturalnymi, a więc ludzie muszą spotkać się z maszyną dalej niż w pół drogi.
PROGRAM DLA DWÓCH TYPÓW
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
CZYTANIE I POPRAWIANIE
Next Post
ZACHOWANIE TAJEMNICZOŚCI
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Dlaczego warto korzystać z reklamy dynamicznej w branży komputerowej
- Reklama na platformach streamingowych dla gamingu – jak dotrzeć do widzów transmisji na żywo
- Jak wykorzystać targeting demograficzny w reklamie komputerowej
- Jak napisać skuteczny tekst reklamowy dla sklepu komputerowego?
- Reklama w aplikacjach do tworzenia grafiki – jak dotrzeć do projektantów oprogramowania graficznego
- Komputery i reklama – wzajemna synergia dla sukcesu
Kategorie
Technologia
- Jakie reklamy wybierać dla grupy docelowej komputerowych pasjonatów?JAKIE REKLAMY WYBIERAĆ DLA GRUPY DOCELOWEJ KOMPUTEROWYCH PASJONATÓW? Komputerowi pasjonaci …
- Marketing afiliacyjny w sektorze komputerowymMarketing afiliacyjny w sektorze komputerowym W dzisiejszym cyfrowym świecie marketing …
- Reklama wideo jako kluczowa strategia marketingowa dla branży komputerowejReklama wideo jako kluczowa strategia marketingowa dla branży komputerowej W …
- Kreowanie wizerunku marki w reklamie kamer internetowychKreowanie wizerunku marki w reklamie kamer internetowych Kamery internetowe stały …
- Reklama dla osób, które wymagają wydajnego sprzętu do obróbki wideo – jak przekonać do zakupu?Reklama dla osób, które wymagają wydajnego sprzętu do obróbki wideo …
- Jak wykorzystać storytelling w reklamie komputerów i technologiiJak wykorzystać storytelling w reklamie komputerów i technologii W dzisiejszych …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy