Przez sprzedaż pół godziny czasu rozumie on wartość swej wiedzy prawniczej; to wiedza jest jego towarem, a jest jedną z jej miar. Lecz w komputerze czas jest, z jednej strony, zewnętrzną miarą postępu, ale z drugiej — jest on surowcem (pulsami) zużywanym przez procesor. W trzecim znaczeniu — sam czas jest produktem. Zarówno ten, kto projektuje komputer, jak i ten, kto go programuje, jest architektem czasu. Żaden prawnik ani dyrektor nie może bawić się czasem w ten sam sposób lub w tym samym stopniu co konstruktor synchronizujący kontrolne sygnały procesora. Dla projektanta komputerów i dla programistów czas jest surowcem, z którego można uformować coś użytecznego. Wobec czasu elektronicznego odczuwają oni tę samą dwuznaczność, z jaką konstruktorzy patrzą na swe materiały: połączenie dumy z tego, co mogą zrobić z posiadanym czasem, oraz frustracji, że nie mogą osiągnąć więcej.
PRZEZ SPRZEDAŻ
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
OGRANICZONA DOSTĘPNOŚĆ
Next Post
POSTĘP W CYKLACH
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Reklama w aplikacjach do zarządzania projektami – jak przyciągnąć uwagę specjalistów IT
- Trendy w reklamie notebooków – czego oczekują klienci?
- Jak skutecznie wykorzystać reklamę wideo w promocji komputerów
- Reklama na YouTube jako skuteczne narzędzie budowania świadomości marki komputerowej
- Reklama drukowana: Czy ma jeszcze sens w branży komputerowej?
- Jak zaplanować multimedialną kampanię reklamową dla sklepu komputerowego
Kategorie
Technologia
- Reklama programowa w branży komputerowej: Jak wykorzystać potencjał automatyzacjiReklama programowa w branży komputerowej: Jak wykorzystać potencjał automatyzacji Reklama …
- Jak przyciągnąć uwagę klientów poprzez kreatywne treści reklamowe w branży komputerowejJak przyciągnąć uwagę klientów poprzez kreatywne treści reklamowe w branży …
- 5 najskuteczniejszych strategii reklamowych dla firm komputerowych5 Najskuteczniejszych Strategii Reklamowych dla Firm Komputerowych Reklama jest kluczowym …
- Jak wykorzystać paid search do zwiększenia ruchu na stronie sklepu komputerowegoJak wykorzystać paid search do zwiększenia ruchu na stronie sklepu …
- Jak wykorzystać reklamę outdoorową do zwiększenia widoczności marki komputerowejJak zwiększyć widoczność marki komputerowej poprzez reklamę outdoorową Reklamy outdoorowe …
- Reklama internetowa w czasach adblockerów – jak przekonać użytkowników do wyłączenia blokadReklama internetowa w erze adblockerów – jak przekonać użytkowników do …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy