A jednak mają i one własną tradycję; ich korzenie filozoficzne sięgają wieku siedemnastego, niektóre są dużo starsze, wywodzą się co najmniej od Arystotelesa. Gdy specjalista komputerowy tworzy swoje kody, bierze tym samym udział w debacie, która toczy się z ożywieniem od tysięcy lat. Czy język powinien ewo- kować, czy denotować? Czy wchodzi on w magiczny, tajemniczy związek z myślami i przeżyciami, które opisuje, czy też jest przede wszystkim instrumentem ujawniania rzeczywistej struktury świata? Czy język jest zasadniczo poetycki, czy logiczny? Jeśli najpierw rozważymy sam język komputerowy, a następnie tradycję, której jest częścią, nie zdziwi nas, po której stronie opowie się w tej debacie komputer. Poeci, filozofowie oraz programiści komputerowi mogą zgodzić się, iż język jest drogą do wiedzy. Ale nie zgadzają się co do natury języka ani co do rodzaju wiedzy, do której prowadzi.
TRADYCJA I KORZENIE
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
NA POZIOMIE PRAKTYCZNYM
Next Post
JĘZYK KOMPUTEROWY
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Wykorzystanie marketingu contentu w branży komputerowej
- Jak wpływać na emocje klientów poprzez reklamę komputerową
- Reklama dla osób korzystających z komputerów w celach edukacyjnych – jak przekonać do własnego produktu?
- Jak wykorzystać reklamę wideo w kampaniach dla branży gamingowej
- Wykorzystanie marketingu kontekstowego w branży produkcji filmowej
- Reklama personalizowana dla użytkowników komputerów
Kategorie
Technologia
- Reklama na YouTube Gaming jako skuteczne narzędzie promocji gier komputerowychReklama na YouTube Gaming jako skuteczne narzędzie promocji gier komputerowych …
- Komputery Mac w reklamie – jak odróżnić się od konkurencji?Komputery Mac w reklamie – jak wyróżnić się spośród konkurencji? …
- Wykorzystanie SEO w reklamie produktów komputerowychWykorzystanie SEO w reklamie produktów komputerowych W dzisiejszych czasach, kiedy …
- Trendy w reklamie monitorów ultrapanoramicznych – czego oczekują użytkownicy?Trendy w reklamie monitorów ultrapanoramicznych – czego oczekują użytkownicy? W …
- Reklama audio w kontekście sprzedaży oprogramowania – case studyReklama audio w kontekście sprzedaży oprogramowania – case study Reklama …
- Reklama tabletów graficznych – jak przyciągnąć uwagę artystów?Reklama tabletów graficznych – jak przyciągnąć uwagę artystów? W dzisiejszych …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy