Aby wyrazić nasze myśli w języku naturalnym, nie przypisujemy każdej z nich jednego tylko, i to jednoznacznego symbolu, oczekując, że nasi słuchacze zapamiętają go do końca naszej rozmowy, ale nadajemy im różne formy słowne. W porównaniu z językiem naturalnym, użyteczność FORTRANu jest dużo bardziej ograniczona. Nie jest zdolny do wyrażania emocji ani nawet wielu racjonalnych intuicji, przekazuje jedynie wąski zakres zdefiniowanych logicznie problemów. Języki programowania nie rozwijały się w taki sam swobodny sposób jak języki naturalne. Angielski zmienia się nieustannie. Gdy pewne słowa wychodzą z użycia, inne stają się modne, zmienia się gramatyka, a wymowa różni się, tak w środowiskach społecznych, regionach, jak i w czasie. Większość tych zmian jest żywiołowa i nawet kłopotliwa dla literackiego establishmentu.
WYRAŻENIE NASZYCH MYŚLI
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
WYTRWALI PROGRAMIŚCI
Next Post
SWOBODNA MODYFIKACJA
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Reklama w podcastach branżowych jako skuteczne narzędzie dotarcia do profesjonalistów
- Jak wykorzystać automatyzację reklamową w kampaniach dla sektora komputerowego
- Reklama programowa jako narzędzie optymalizacji budżetu reklamowego
- E-mail marketing jako kluczowy element strategii reklamowej w branży IT
- Kreowanie wizerunku marki w reklamie głośników komputerowych
- Wykorzystanie influencerów w reklamie komputerowej
Kategorie
Technologia
- Reklama internetowa w czasach adblockerów – jak przekonać użytkowników do wyłączenia blokadReklama internetowa w erze adblockerów – jak przekonać użytkowników do …
- Jak wykorzystać reklamę na portalach z opiniami użytkowników sprzętu komputerowegoJak wykorzystać reklamę na portalach z opiniami użytkowników sprzętu komputerowego …
- Jak mierzyć efektywność kampanii reklamowej komputerówJak mierzyć efektywność kampanii reklamowej komputerów Reklama jest nieodzownym elementem …
- Jak wykorzystać reklamę na portalach tablicowych do promocji sprzętu komputerowegoJak promować sprzęt komputerowy za pomocą reklam na portalach tablicowych …
- Reklama w grach mobilnych – jak dotrzeć do użytkowników smartfonów poprzez rozrywkęReklama w grach mobilnych – jak dotrzeć do użytkowników smartfonów …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach rozwoju osobistego dla użytkowników sprzętu ITDlaczego warto inwestować w reklamę na platformach rozwoju osobistego dla …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy