Toteż zamiast czekać, procesor przechodzi do następnego programu i o- kresowo powraca do poprzedniego, aby sprawdzić, w którym z nich jest więcej pracy do wykonania. Mimo wielu wysiłków zmierzających do oszczędzania czasu, programiści komputerowi’ nie potrafią całkowicie wyeliminować jego marnotrawstwa, zdarza się więc, że komputer spędza nawet i pół dnia w stanie oczekiwania. Przepustowość, ograniczenia czasowe oraz podział czasu to przykłady sposobu, w jaki operatorzy komputerów dzielą swój szczególny towar, operują nim i sprzedają go. Są oni architektami czasu elektronicznego; budują doraźne struktury stosownie do swych potrzeb obliczeniowych. Uczenie się technik, przyswajanie nowego i wysoce abstrakcyjnego pojęcia czasu i stymulujące poczucie własnego rozwoju jest częścią nauki każdego nowego programisty.
ZAMIAST CZEKAĆ
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 22 lipca 2015
- (0)
Previous Post
STAN OCZEKIWANIA
Next Post
BIEG PROGRAMU
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Reklama na Instagramie dla firm komputerowych – jak skutecznie dotrzeć do młodszego pokolenia
- Kreowanie wizerunku marki w reklamie kamer internetowych
- Marketing afiliacyjny w sektorze komputerowym
- Jak stworzyć spersonalizowaną kampanię reklamową dla klientów zainteresowanych komputerami?
- Reklama sprzętu komputerowego dla projektantów wnętrz – jak przyciągnąć uwagę architektów?
- Reklama dla osób zainteresowanych handlem online – jak przekonać do zakupu odpowiedniego sprzętu?
Kategorie
Technologia
- Jakie treści reklamowe przyciągają uwagę użytkowników komputerów?Jakie treści reklamowe przyciągają uwagę użytkowników komputerów? Kiedy przeglądamy strony …
- E-mail marketing jako kluczowy element strategii reklamowej w branży ITE-mail marketing jako kluczowy element strategii reklamowej w branży IT …
- Reklama w aplikacjach do tworzenia muzyki – jak dotrzeć do producentów oprogramowania audioReklama w aplikacjach do tworzenia muzyki – jak dotrzeć do …
- Reklama akcesoriów komputerowych – unikalne rozwiązaniaReklama akcesoriów komputerowych – unikalne rozwiązania W dzisiejszych czasach, gdy …
- Komputery w reklamie radiowej – jak przekazać przekaz dźwiękowy?Komputery w reklamie radiowej – jak przekazać przekaz dźwiękowy? Komputery …
- Reklama na YouTube jako skuteczne narzędzie budowania świadomości marki komputerowejReklama na YouTube jako skuteczne narzędzie budowania świadomości marki komputerowej …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy