Konkurencyjna wersja systemu DOS przygotowywana przez firmę Digital Research zyskała w ostatnich latach nieco na popularności, aby następnie utracić ją (przynajmniej w Polsce) po wprowadzeniu wersji Novell-DOS 7. Ma to związek z wprowadzeniem w życie ustawy o prawie autorskim przy jednoczesnej sprzedaży komputerów przez większość firm z licencjonowaną wersją systemu MS-DOS. Poza tym w sytuacji, gdy na rynku popularnym króluje Windows, odbiorcy mniej interesują się ulepszeniami podstawowego systemu. Obrazy, okna, animacja są tym co obecnie przyciąga uwagę masowego odbiorcy. Dlatego też należy sądzić, że uzupełnienia, wprowadzone w systemie Novell-DOS 7, zainteresują bardziej specjalistów oraz posiadaczy systemu sieciowego Novell, a system nie osiągnie na naszym rynku sukcesu komercyjnego. System Novell-DOS .7 (podobnie jak wcześniej DR-DOS) utrzymuje standardowy zestaw nazw poleceń znany z wersji DOSu firm IBM i Microsoft. Istnieje kilka dodatkowych poleceń, a także wzbogacone wersje poleceń znanych. Można dla przykładu wspomnieć o kilku uzupełnieniach. Już w wersji 6 wprowadzono polecenie PASSWORD, pozwalające chronić pliki i katalogi przed zmianami. Dostęp do zabezpieczonych informacji wymaga każdorazowo podania hasła. Podobnie można chronić cały dysk.
Novell-DOS czyli konkurencja na poziomie podstawowym
- Małgorzata Pilarczyk
- Inne tematy
- 8 maja 2014
- (0)
Previous Post
Kilka uwag o pozostałych poleceniach
Next Post
Polecenie LOGIN
Ostatnie wpisy
- W jaki sposób pośrednik kredytowy może pomóc firmie w uzyskaniu lepszych warunków kredytu?
- Dlaczego opakowania z litej tektury są idealnym wyborem?
- Wykorzystanie grafiki 3D w reklamie komputerowej
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych komiksami poprzez reklamę komputerową?
- Jak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych tworzeniem gier poprzez reklamę?
Komputery i reklama
- Komputery PC w reklamie – jak przyciągnąć uwagę użytkowników?
- Zalety i wady kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych dla branży komputerowej
- Jak przyciągnąć uwagę klientów poprzez kreatywne treści reklamowe w branży komputerowej
- Reklama e-mail jako skuteczne narzędzie remarketingu dla branży komputerowej
- Jak wykorzystać retargeting w reklamie komputerowej
- Jak dbać o wizerunek marki w reklamie komputerowej
Kategorie
Technologia
- Reklama influencerów a sprzedaż w branży komputerowej – case studyReklama influencerów a sprzedaż w branży komputerowej – case study …
- Jak skutecznie wykorzystać user-generated content w kampaniach reklamowych komputerowychJak skutecznie wykorzystać user-generated content w kampaniach reklamowych komputerowych W …
- Kreacja i design w reklamie komputerowej – jak wyróżnić się?Kreacja i design w reklamie komputerowej – jak wyróżnić się? …
- Dlaczego warto inwestować w reklamę na platformach z artykułami historycznymi dla entuzjastów technologiiDlaczego warto inwestować w reklamę na platformach z artykułami historycznymi …
- Reklama na Google Maps jako narzędzie dotarcia do lokalnych klientów sklepu komputerowegoReklama na Google Maps jako narzędzie dotarcia do lokalnych klientów …
- Sztuka retoryki w reklamie komputerów: Jak przekonać klientów do zakupuSztuka retoryki w reklamie komputerów: Jak przekonać klientów do zakupu …
Interesujące wpisy
asus r510jk recenzja
bankowość biznesowa
charlie st cloud cda
doradztwo finansowe
dysk c sam się zapełnia windows 7
eliminator slajdów opera
finansowanie przedsiębiorstw
huawei e5180 opinie
jak usunac mystart search
john carter cda
karta tunelowa teredo co to jest
karta upominkowa itunes
kompilacja 7601 windows 7 nie jest oryginalny
kredyt dla firm
logitech g27 sterowniki
najnowsza wersja wtyczka shockwave for director
negocjacje kredytowe
onyx boox a62s evolution
onyx boox c65s
optymalizacja kosztów
pnk rok waznosci konta
pośrednik kredytowy
samootwierające się strony
stymulator mięśni brzucha em 20 sixpack
warunki kredytu
weeb tv awaria
wsparcie finansowe
xperia e1 telepolis
zarządzanie finansami
zetafon koniec umowy